Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banken sagde ja!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Alle.

 Nu er mit projekt ved at gå fra ide til virkelighed.

 Jeg var i banken og spørge om penge til mit nye projekt. Uden at fortælle for meget skal der laves et annnonce site på nettet for salg af heste.
Jeg skrev derfor en plan over hvad systemet skulle kunne, og ønsker hertil. En A4 side som et projekt oplæg ( en guide for min bankrådgiver så han hurtigt kunne se hvad jeg ville ) Og derefter en lille analyse over forventet indtægter /  udgifter.

Det endte med et underskud på ca. 21.000,- ex moms for de første 12 mdr. Men jeg forventer også først noget seriøst efter 18 :) hehe. 

Derefter gik turen til JyskeBank og efter ca 20 minutters snak og fortællen og gøren ved ville han lige tage en snak med min privat rådigver.

Han ringede så et par dage senere og sagde: Jeg snakkede lige med Birte din privat rådgiver, og spurgte. " Hvis Kasper kom og bad om 200.000 uden videre, ville du så låne ham dem". Hun sagde " Ja, Kasper? Det er ikke noget problem"

Så jeg har netop fået lov at låne de 200.000 som jeg forventer projektet kommer til at koste mig ialt. 

Vi er kommet så langt vi kun mangler den endelige kontrakt med firmaet som skal lave siden, før vi er igang.

Mange vil sikkert spørge om bankens navn. Jyske Bank.
Generelt er jeg ovenud tilfreds, deres netbank fungerer bare!!! Og den bruger jeg ofte :) + et personale som brænder for hvad de laver.

 

Jeg glæder mig til at fortælle jer meget mere om projektet.     

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det - Du må jo have gjort dit fodarbejde godt fra starten af når din bank vil være med uden større sværdslag Smile 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Anders.

 Ja det må man sige, eller også viser det at han bare tror rigtigt meget på ideen :) 

 Jeg glæder mig til at gøre den til succes og vise at den var god at tro på :)

 

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver rigtig spændende at følge siden.

 Flot at du har fået lov til at låne pengene.

 mvh

Morten

www.IndustriBasen.dk Danmarks online industri markedsplads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)