Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger du til ideen ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har været konsulent i rigtig mange år med gode resultater, og har hjulpet mange nystartet virksomheder i gang med pris og gode produkter til markedsføring.

Pt. Arbejder jeg ikke og er ved at etablere virksomhed og har derfor en ydelse i tankerne, som jeg håber at nogen kan hjælpe mig.

jeg har mødt mange nystartet virksomheder/unge iværksætter som tit har haft udfordringer med salg/mødebook, hvor virksomheden tit er i gået vasken og med den erfaring, som jeg har i bagagen, så kan jeg idag vurdere om vedkommende er dygtig til salg, mødebook, lukke tekniker og det handler derfor ikke om at man tror at man kan drive forretning! fordi man har været på Start Vækst Kurser hos Skat og tager chanchen med virksomhed uden erfaring med Salg og jeg har også mødt mange andre af typer med nystartet firma, da de har et super produkt, men begge personer har kommer som ægte It Nørder og firmaet går i vasken igen.

Vil ikke gå mere i detaljer og her kommer min forretning og var du måske interesseret i at lave en Forretning med mig. 

Produkt/Ydelsesnavn - 3 Days Newbizz Acadamy og der er individuel kurser med 1 eller 2 ejer i samme virksomhed. 

Dage 1:

Give kunden viden om Erhvervslivet ( modsat af skat kurser eller andre kedelige kurser)

Tage Telefonen og ringe ud - drive og energi 

sende mails ud til kunder og opfordre kunder til møder

give kendskab til ringe emner og gerne med høj kvalitet og daglig opdaterede data som telefonnummer og navne på kontakter

Afslutte dagen med minimum 2 møder og give undervejs ideer og andre konsulent ydelser.

( vil ikke gå direkte i detaljer )

Dage 2.

Klæde kunden på til møder

opfølgninger fra sendte mails fra igår og spørge nu direkte mere til møde

Kanvas - Ring og Ring

opsætte kunden kalender som ringe dage og møde dage

afslutte dagen med minimum 2 møder

Dage 3.

ring ring

sende mødebekræftelser

( vil stadig ikke gå i detaljer om produktet )

afslutte dagen med minimum 2 møder igen.

Pris Kr. 5000 ex moms for 3 dage.

50 % betales inden møde 1

50 % betales efter dage 3 og med en betalingsfrist på 10 arbejsdage.

derudover skal kunden betale Kr. 500 ex moms pr. møde som bliver booket i de 3 dage og for dem er betalingsfristen på 25 arbejdsdage (kunden skal først lukke møderne og få pengene i kontoen) 

Hvad får kunden:

i de 3 dage får kunden vigtige data om den Danske Marked, emner i Excel til mødebooking (høj kvalitet), ekspert i mødebook, spørge direkte til møder og være klar til at sparke døre.

priserne er bare som et eksempel og hvad siger i til ideen, kan det sælges og hvis du er eller har været Nyiværkstætter, med Sommerfugl i maven, vil du så købe ?

Alt hvad jeg har rørt indenfor Salg, er blevet til Diamanter, så uden at gå mere ind i mir forretning, så vil det lykkes og ser frem til Feed Back

/Johnny

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)