Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Igen, igen, igen - crawlers are back!!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Har lagt det ind og har så LIGE haft 78 besøg fra hele kloden af en ny der hedder Guardian + diverse numre/bogstaver - kan ikke se den på listen. Giver op og må leve med forringet Analytics. Det tager for meget tid. Tak for din.

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tine.

Jeg kan godt forstå din frustration over dem, for de har vitterlig ingen nytte. Hvis du skal bruge lidt hjælp til at få de meste væk, henleder jeg til ham jeg altid går til. http://www.simoahava.com/analytics/spam-filter-insertion-tool/ Du kan læse flere af hans indlæg på bloggen, han ved virkelig hvad han snakker om. Selve dette tool kan være en hjælp for dig til at holde denne referral spam ude.

Med hensyn til den direkte trafik, prøv at gå ind og kig hvilket hostname de kommer fra. Nogle af dem kan ekskluderes på dette parameter, men desværre kan flere af dem også efterligne dit hostname. Eventuelt kig på deres netværksid, der kunne også være nogle fælles nævnere.

Husk også at slå Analytics egen indstilling "eksluder spam og bots" til, den er ikke super brugbar men alt kan hjælpe.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige lidt nysgerrig, men hvor mange sider når sådan en crawler at besøge? eller er det bare en enkelt side den lige hopper ind på?

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

SolidH2O:

Jeg er lige lidt nysgerrig, men hvor mange sider når sådan en crawler at besøge? eller er det bare en enkelt side den lige hopper ind på?

Det er meget svært at sige.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Analytics siger 100 afvisning - dvs. de når kun til forsiden.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)