Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt at indsamle subscribere til sit nyhedsbrev sådan her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sidder og ser Champions League på TV3+, hvor de nævner en konkurrence på deres Facebook side.

Jeg går derind, og nederst lige inden, man indsender sit svar, skal man acceptere konkurrencebetingelserne.

Men, hvis man læser betingelserne igennem, så viser det sig, at man ved at acceptere konkurrencebetingelserne, skriver sig op til et nyhedsbrev hos HTC.

Så mit spørgsmål er, om det er lovligt at skjule tilmeldingen i betingelserne?

I alle de webshops jeg handler hos normalt, er tilmelding til nyhedsbreve jo netop adskilt fra salgs- og leveringsbetingelserne.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Men, hvis man læser betingelserne igennem, så viser det sig, at man ved at acceptere konkurrencebetingelserne, skriver sig op til et nyhedsbrev hos HTC.

Så mit spørgsmål er, om det er lovligt at skjule tilmeldingen betingelserne?

Helt skjult var de vel ikke siden du har læst dem?

Folk har det med "bare" at tilmelde sig uden at læse div betingelser - en ren fejl 40 :-) 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

htc fremgår af siden inden du klikker på betingelserne. Men hvis du havde tilmeldt dig alle mulige nyhedsbreve som ikke har relevans til konkurrencen, så vil jeg mene det ligger på grænsen.

Jeg kæmper selv imod ulovlige konkurrencer på nettet ved at dele dem der overholder reglerne. Denne vil jeg mene overholder reglerne :)


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)