Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel hjemmeside/grafisk arbejde som børn kan forstå!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Unlimited World Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig!

Jeg er en ung fyr på 22 år som pt. er på udkig efter nogle kunder. I mit eget lille firma sidder jeg og laver hjemmesider (fra bunden) samt grafiske løsninger, som logo, visitkort, powerpoints m.m.. Nu vil jeg gerne have nogle flere udfordringer, og det håber jeg du kan hjælpe mig med :-)

Jeg kan lave en super lækker hjemmeside (eller andet) til dig. Først fortæller du lidt om dit firma, og derudfra designer jeg et udkast. Det bliver jeg ved med, indtil jeg rammer lige den stil du ønsker. Derefter laver jeg simpelthen hjemmesiden, så du kan afprøve det hele live. Når du er 100% tilfreds, får du regningen (ikke et sekund før) samt siden bliver uploadet på dit eget domæne - har du ikke et domæne i forvejen, hjælper jeg gerne med dette uden ekstra omkostninger.

Din hjemmeside indeholder selvfølgelig et custom made CMS system, så du MEGET nemt kan logge ind og ændre i teksterne på din side - uden ekstra omkostninger :-)

Prisen alt inklusiv (design, udkast, livedemo, opsætning, CMS system) er lig med:

2900 kr. ekskl. moms

Jeg ser frem til at hjælpe dig og dit firma med nogle flotte løsninger!
Kontakt mig for referencer :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)