Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop SEO Kravspecifikation

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Seonaut SEO Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mit professionelle arbejde som SEO konsulent oplever jeg at rigtig mange webshops er bygget på systemer der ikke kan søgemaskineoptimeres.

Overvejer du at starte en webshop, eller opgradere den eksisterende, er her en række krav du skal stille til systemet for at der kan laves ordentlig SEO.

Læs artiklen her: Webshop SEO Kravspecifikation

Seonaut SEO leverer kvalitet, kun kvalitet, mere end 17 års professionel erfaring forpligter.

Kontakt: ulstrup@seonaut.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

God artikel - men hvorfor anbefalter du PHP frem for .NET? De har begge fordele og ulemper og det der kan kodes godt i det ene bliver måske af den samme til noget makværk i det andet sprog.

Det har ingen betydning om en shop er lavet i PHP eller .NET - bare den er kodet rigtigt.

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Seonaut SEO Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så meget et spørgsmål om php eller .NET, det jeg ser på er at det er lettere at arbejde med Apache end IIS og desuden er php systemerne ofte open source.

Seonaut SEO leverer kvalitet, kun kvalitet, mere end 17 års professionel erfaring forpligter.

Kontakt: ulstrup@seonaut.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Seonaut:

Det er ikke så meget et spørgsmål om php eller .NET, det jeg ser på er at det er lettere at arbejde med Apache end IIS og desuden er php systemerne ofte open source.

Nu skal det her jo ikke være en diskussion om det skal være det ene eller andet sprog på serveren :) Men håber at du giver mig ret i at for en der arbejder dagligt med PHP føler sig mere hjemme med Apache og en der arbejder meget med .NET føler sig hjemme med IIS :)
Desuden kommer flere systemer i .NET nu også som Open Source - Umbraco er bl.a. OS. Men kigger man på webshop så er uCommerce netop ikke OS, men det er nemt at lave ændringer i det pga. den måde som .NET er bygget op på.
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Seonaut SEO Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, artiklens pointe er at, uanset system, så skal det være klar til SEO.

Seonaut SEO leverer kvalitet, kun kvalitet, mere end 17 års professionel erfaring forpligter.

Kontakt: ulstrup@seonaut.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)