Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkelabels.dk???

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Har en webshop, hvorfra der sendes pakker. 

Har benyttet mig af gul og gratis men har nu integreret pakkelabels.dk på hjemmesiden, men det kan absolut ikke anbefales.

Man skal sidde hver gang og udregne pakkernes størrelse for at se om volumenvægten er større end den fysiske vægt og det vil altid være den tungeste vægt der er vejledende for den pris du betaler.

Det er ekstra arbejde man ikke gider.

Det kan da ikke passe at en privatperson der sender enkelte pakker kan få en bedre pakkeaftale og end firmaer der sender flere 100 eller 1000 om året??

Tænk Jer om inden i bruger penge på at integrere netop pakkelabels.dk på Jeres hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har læst dit indlæg og forstår ikke hvad du prøver at fortælle. Du e utilfreds med at skulle udregne pakkestørrelsen - det kunne løses ved standardiserede pakkestørrelser.

Ellers må du simpelthen formulere dit indlæg anderledes, så det er muligt at drage en sammenhæng og en rød tråd. Du har jo forhåbenligt læst betingelserne, da du indgik aftalen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne forestille mig at det er området med volumenberegningen hun er ude i, hvilket jeg i og for sig sagtens kan følge hende i. Benyttede tidligere servicen herfra, men skiftede til G&G netop på grund af det med volumen. Sender dagligt forsendelser der sagtens kan måle 450 x 450 x 450 mm, men have en fysisk vægt på eksempelvis 3 - 4 kg. Til en sådan forsendelse kan jeg ikke benytte pakkelabels.dk, da volumen bliver knapt 25 - 26 kg, trods den reelle vægt på 3 - 4 kg. Eller, jeg kan sagtens benytte pakkelabels.dk, men grundet volumenberegneren, så ender en forsendelse som denne med en fragtomkostning på kr. 199 uden omdeling modsat kr. 49 hos G&G, hvor der ikke skal indtastes volumen for forsendelsen.

Har ikke integreret løsningen på min webshop, jf. ovenstående, men kunne da forestille mig at det ville give lidt problemer eller nogle halvdyre omkostninger, hvis jeg gjorde.

Gætter blot, men måske det er et af elementerne i hendes udtalelse...

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig og de virker ganske enkelt idiotisk, at man vælger denne form for beregning. Først af alt er der to faktorer - volumenvægten og så den fysiske vægt, hvor man så skal sammenligne hvilken er størst. Dernæst er det unødigt besvær, som giver nogle helt syge beregningsværdier.

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg ville frem til var egentligt at jeg synes det er fuldstændigt tåbeligt at enkeltpersoner der sender få pakker på årsbasis kan få en billigere fragtpris end eksempelvis webshops der sender flere 100 op mod 1000 pakker på årsbasis.

Benytter jeg mig af Pakkelabels.dk skal jeg hver gang beregne volumenvægten for at være sikker på at pakkerne er frankeret tilstrækkeligt. Standardiserede pakkestørrelser ville egne sig til dette, men det er ikke en mulighed.

Generelt sender jeg mange lange pakker og det betyder at jeg ved pakkelabels.dk fremfor eksempelvis guloggratis får en merudgift på 10-30,-kr pr pakke. Det er måske ikke meget ved en enkelt pakke men på årsbasis kan det løbe op i omkring 20-30.000,-kr og det er ikke helt ligegyldigt.

Det var også ment som "en hjælpende hånd" til dem der evt. skal starte en webshop eller andet at de overvejer hvilket system de ønsker at benytte. Da der er mange penge at spare på fragten/portoen.

Synes også deres kundeservice er elendig. Har før fået refunderet en portoseddel hos guloggratis hvis der skulle være sket en fejl. Dette uden problemer. Det er ikke muligt hos pakkelabels.dk. Det passer så ikke helt for fik en returneret for noget tid siden uden problemer men netop i dag, var dette fuldstændig umulig. "Du har betalt, så må du jo være sikker inden du bestiller". Jo jo men……kundeservice??? Tja...

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk nu pakkelabels.dk er en ny virksomhed, de er faktisk aminoer som jer, jeg syntes det er fedt project som kan hjælpe mange som gerne vil spare lidt penge på forsendelser, selvfølgelig kan de ikke leveter et super produkt som passer alle, jeg er også sikker på de vil tilpasse og udvikle deres forretning som mulighederne byder, i stedet for at advare om et godt og seriøst firma, var det måske en ide at prøve med en dialog og høre pakkelabels om der kunne være en løsning, når der er eks. På de kan være 4 gange dyre end g&g 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan da godt ske at det er en ny virksomhed men så er det sgu da også for dumt at starte og så være så meget dyrere end andre der udbyder fragtpriser.

Du kan netop ikke spare penge hos pakkelabels.dk. Det er da dumt at vælge en løsning der er dyrere end andres. De fleste vil vel gerne spare penge fremfor at betale unødig høje priser for en vare?

Har skam talt med pakkelabels.dk men priserne er som de er…..that´s it. Så der er ikke så meget dialog eller løsningsforslag fra dem.

Det er helt fint hvis folk vil vælge en dyrere løsning. Det er op til den enkelte. Men vil da tro de fleste vil vælge den billigste pris, når produktet du modtager er det samme.

Opslaget er lavet for at hjælpe nystartere til blot at have dette med i deres overvejelser inden de vælger.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er delvist enig. Jeg gør selv brug af Pakkelabels.dk, og har lavet integration med min Magento webshop.

På nogle af mine forsendelser er volumenvægten helt hen i vejret, og i de tilfælde gør jeg så brug af Gul&Gratis. Der er imidlertid nogle - for mig - væsentlige forskelle:

- Ved Gul&Gratis skal jeg selv indtaste navn og adresse

- Jeg skal betale per gang

- Jeg får en kvittering per gang, som jeg skal bogføre - ved Pakkelabels.dk får jeg en samlet faktura per måned

Generelt har jeg en god fornemmelse af præcist hvornår jeg skal afvige fra Pakkelabels.dk. Derudover kan jeg huske volumenvægten for et højt antal af mine produkter i hovedet, så det går enormt hurtigt med lige at købe og udskrive pakkesedlerne.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Gundsømagle
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 66
Fra  iAudit Aps Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Der er da ingen grund til at bruge Amino til at "advare" andre mod brugen af et bestemt firma. Her hjælper man hinanden iværksætter til iværksætter. 

Anmeldelser af firma og kundeoplevelser kan bl.a laves på trustpilot eller Facebook - undskyld for henvisningen til et andet site amino.

http://www.iaudit.dk Professionel bogføring til 375,- ex. moms pr. time i Roskilde og omegn.

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan sagtens se fordelene med pakkellabels.dk m.h.t. fakturaer og det at alle oplysninger er forudindtastede så på den måde jo så er det fint. 

Men skrev igen blot dette for at skabe en debat og for at se om jeg er helt forkert på den med hensyn til min opfattelse af tingene.

Finder dog fortsat systemet noget besværligt og igen dyrere end andre udbydere. Ligegyldig om det er volumenvægt eller den fysiske vægt så er det altid den største af de to der er afgørende og det giver bare ikke så meget mening i min verden. På den måde sikrer de sig som firma at det altid er den dyreste variant der skal betales for. Mine kunder kan få billigere fragt ved selv at købe fragten end jeg reelt vil kunne tilbyde dem.

Dette er ingen "advarsel" mod pakkelabels.dk. Folk er forhåbentlig så intelligente at de selv kan vælge den løsning der passer bedst for dem. Det var egentlig igen blot ment som et oplæg til debat så folk gør sig overvejelser inden de vælger denne løsning.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)