Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der vil sælge fantastiske papirsforme til cupcakes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger søger jeg en der har lyst til at sælge nogle skønne papirsforme til cupcakes. Jeg havde selv en webshop (www.annettesfavoritter.dk) med blandt andet disse forme for et par år siden, men valgte at lukke ned da det blev for meget med fuldtidsjob og 2 små børn.

Formene er helt fantastiske fordi de holder farven under bagningen, er fedtafvisende og findes i nogle skønne farver. Jeg solgte dem i en "almindelig" størrelse og en mini størrelse som var MEGET populær. I forhold til de miniforme man kan få herhjemme idag, er disse en tand større og helt perfekte til en mundfuld. 

Jeg importerede dem som den eneste til Danmark, og havde kunder fra Danmark, Norge og sverige. Jeg hjælper gerne med markedsføring igennem min blog, facebook side og instagram profil. Jeg har efterfølgende haft kontakt til firmaet for at finde et sted hvor jeg selv kan købe formene nu, men der er umiddelbart ikke nogen i nærheden af dk som sælger dem. Jeg modtager jævnligt mails hvor tidligere kunder spørger hvor de kan købes, så jeg tror personligt at man kan få en god forretning op at køre.

Skriv til mig hvis det har interesse. 

Annette

www.Annetteskager.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)