Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giveaways til kunder - skal/skal ikke?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:
En slipsenål forekommer mig at være alt for dyrt at vedlægge, det er trods alt ikke en gavebod 

Det kommer selvfølgelig an på, hvilken kvalitet vi snakker om.

Slipsenåle koster ikke alverdens at få produceret, hvis vi ikke snakker ædelmetal. Det ville sagtens kunne gå ind som en gratis gave uden at ødelægge noget større på bundlinien. Man kan jo skrive på produktsiden, at man får en gratis slipsenål med (eller bare en gratis gave). Det øger værdien af deres produkt og man kan måske sætte prisen på med en 5'er og så er produktionen af slipsenålen formentlig dækket fint ind.

Man kan også tage den lidt dyrere vej og bare købe dem på Aliexpress i stedet for at få dem produceret selv og her tog jeg bare en hurtig søgning på 200 stk slipsenåle og der var blandt andet en pakke til 158 US dollars inklusiv gratis forsendelse med EMS (tager ca. en uges tid - http://www.aliexpress.com/item/200pcs-lot-wedding-groom-Rhinestone-Crystal-Necktie-Clip-Tie-Bar-Pins-With-Chain-Business-Party-Banquet/32296550186.html ). Den pris går også under grænsen for hvornår man skal betale told. Så her får du en slipsenål til netop lige lidt over 5 kr pr stk. Nu tog jeg blot en hurtig søgning. Man kan måske finde dem billigere endnu. 

Hvad vil du så få mest ud af at give med kunderne? En pose mini-Haribo til 50 øre eller en slipsenål (i forbindelse med køb af et slips) til 5 kr? Og hvis man oven i købet annoncerer med det? Man vil næppe kunne annoncere med, at man giver en gratis gave med, hvis man blot vedlægger en pose mini-Haribo eller lille pose med 2-3 bolscher.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)