Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giveaways til kunder - skal/skal ikke?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi vil hos www.modeslips.dk rigtig gerne have en lille giveaway, vi kunne pakke i vores forsendelser til vores kunder.

Vi har overvejet slikkepinde, bolsjer og lignende - alt sammen selvfølgelig med vores logo på.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om dette er en god idé og om det er noget i bruger til jeres kunder?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser personligt ikke merværdien, men formoder dine kunder er et relativt ungt og mindre købestærkt segment, så det ville givetvis falde i deres smag.

Selv tror jeg ikke på, at det kan ses på bundlinjen. Så hellere gode tilbud.

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Tænker du på mindre gratis gaver som kunden får med i deres ordre gratis efter bestilling? Så tænker jeg at mindre gaver, som realatere til produktet på den ene eller anden måde giver en god effekt.

Får jeres kunder fx en slipsenål med i deres ordre, så har du givetvis vedlagt sådan værdi til kunden, at denne slipsenål også tages i brug af kunden, som i øvrigt også vil gerne vil vise denne nye genstand frem.

Jeg synes det virker som en rigtig god ide at vedlægge den værdi. 

Venligst,

Mads Vendelbo - Vendelbo Media

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg synes personligt det er en god idé at tilbyde en gratis ting der er med i forsendelsen. Slikkepinde og bolsjer ville jeg måske ikke vælge, men som nævnt af andre så vil slipsenåle eller manchetknapper eksempelvis passe godt ind. Flere af mine bekendte har ofte problemer med at lave slipseknuden. Derfor er mit forslag at vedlægge en skitse, som forklarer fremgangsmåden ved at lave knuden. Det kan være med til at give kunden en god oplevelse.

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Skitsen med slipseknuder vil jeg klart gå videre med - super!

Tak for alle indsparkene - Mathias har sendt dig en mail. :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilslutter mig lige debatten :) Jeg vil ikke mene at bolcher mv. gør nogen forskel. Det der kan give mer-salg er hvis man f.eks. vedlægger en kupon med 10 % rabat på næste køb - Kombineret med måske en lille gave der har værdi for kunden og som fortæller noget om jeres virksomhed.
Som andre har sagt, vil en slipsenål f.eks. blive brugt - Og en voucher gemmer man i tilfælde af at den skal bruges, hvorimod et bolche spiser man og smider papiret ud :)

Fokus på kundeservice giver tilbagevendende kunder :)


Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har kun oplevet det én gang i min tid, at modtage noget ekstra i en pakke som jeg havde bestilt. Jeg blev oprigtig mere glad for de 3 stykker slik end for modtagelse af selve produkterne pga. jeg fik noget som jeg ikke havde forventet. Det giver som udgangspunkt ikke noget merværdi til produktet, men styrker jeres brand og kunden har større tendens til køb igen - jeg mener det er givet godt ud. Rabatkuponer kan være en god idé men pas på. Jeg har aldrig været fan af rabatter på egne produkter, der vil jeg hellere tilbyde noget ekstra/mere værdi.
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:

Skitsen med slipseknuder vil jeg klart gå videre med - super!

Tak for alle indsparkene

Det var så lidt. Jeg håber du får gang i salget.

Held og lykke fremover!

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

En slipsenål forekommer mig at være alt for dyrt at vedlægge, det er trods alt ikke en gavebod 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)