Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne have en webshop....

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Parasoleksperten.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valentina,

Med hensyn til selve webshoppen så har danhost.dk/webshop designet vores shop parasoleksperten.dk til en overkommelig pris.

Shoppen er meget brugervenlig og kan helt klat anbefales.

Held og lykke med det spændende projekt.

Solafskærmning i høj kvalitet - Parasoleksperten.dk

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valentina

Jeg vil forslå dig at kigge på NemmeHjemmesider.dk til at lave din nye webshop på, der kan du let lave din egen hjemmeside med webshop så du ikke har udgifter til at få lavet hjemmesiden. Priserne starter fra 129 kr om måneden og alt efter hvilken betalingsløsning du har brug for så går det op til 349 kr. Priserne er incl moms.

Og har du spørgsmål så skriv endelig så kan jeg hjælpe dig videre.

Held og lykke med projektet og god weekend :)

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Theyogitree:

Så kære aminoer!! Hvor er det bedst at starte? og til jer som evt har en webshop i forvejen - hvordan ser et typisk etableringbudget ud iforhold til pris af webshop, betalingsløsning, varelager etc ?

Jeg tænker omkring 50,000 - men er det no

Hej Valentina

Som du kan fornemme, er der mange meninger omkring dette emne. Efter min mening er et budget på 50.000 bestemt ikke for meget - tværimod.

Det første du bør gøre er, at udarbejde en forretningsplan som blandt andet vør indeholde markedsanalyse, konkurrentanalyse, risikoanalyse m.m. I en god gennemarbejdet forretningsplan vil du uden tvivl støde på uforudsete vigtige faktorer, som der skal tages hånd om. Det er vigtigt, og en rigtig god idé at arbejde med din forretningsplan inden du bruger penge på projektet.

Jeg tror sagtes, at du kan få lavet en webshop for under 10.000 kr. - men hvad skal der ske efter den er kommet online? En professionel webshop koster betydeligt mere end 10.000 kr. Derudover skal du have sat penge af til markedsføring og drift.

Markedsføring af din nye webshop er vigtig - måske endda den vigtigste del. Uden markedsføring svarer det til, at du åbner din butik i en baggård uden kunderne ved den ligger der.
Uden god markedsføring overlever du ikke længe, og på sigt vil din webshop være en udgift for dig. Du bliver nødt til at afsætte et markedsføringsbudget og overveje dine muligheder. 

Min point er, hvis du er seriøs omkring dit projekt, skal skal du definerer dine mål med din webshop. Herefter skal udarbejde en god forretningsplan med relevante analyser. 
Du kan sagtens få sat en webshop op i et færdiglavet template til få penge - langt de fleste kommer aldrig videre med den løsning.

Nogle af forslagene du har fået i tråden her, hvor du selv kan 'bygge' din webshop nærmest gratis, bør du også overveje. Jeg kan se, at der er begrænsninger på dette. F.eks. skal du med et af forslagene betale 449 kr. pr. måned, hvis du kommer over 343 sider (hvilket du næsten med garanti kommer til). Med 449 kr. pr. måned løber det hurtigt op.
Desuden skriver de, at siderne/hjemmesiden du bygger på forhånd er 'søgeoptimerede', hvilket får mine alarmklokker til at ringe. Umiddelbart kan det undre mig, hvordan de kan søgeoptimere på forhånd uden at kende til hjemmesiden indhold og hvad du vil sælge. 

Der er mange velmenende råd, men hvis du forholder dig kritisk og får arbejdet med en forretningsplan undgå du dumme udgifter og kommer godt fra start.!

Held og lykke :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valentina,

Det lyder som et super spændende projekt. Jeg kan sagtens lave webshoppen for dig. Du er meget velkommen til, at kontakte mig på mail jonaswiuffprivat@hotmail.com med uddybende behov og ønsker, så vil jeg vende tilbage med et uforpligtende tilbud. Min umiddelbare indskydelse for webshoppen alene er under 2.000,-. Jeg har en del erfaring med e-handel og rådgivning er ganske gratis ;-). 

Jeg glæder mig til at hører fra dig! Om ikke andet må du have en fortsat god aften :-)

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg vil super gerne hjælpe dig med opsætning af hjemmeside. Jeg driver selv webshops - ikke kun én, og jeg driver både dropshipping samt webshop med lager. Tag endelig og skriv en e-mail til mig på christian@christianodwyer.dk, så kan vi snakke lidt om det hele. Evt. et samarbejde! :-)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)