Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne have en webshop....

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

....men hvor er det bedst at starte?

Jeg er en kvinde på 29 år som snart har været i detailbranchen i over 10 år og på de eneste 2 år har jeg beskæftiget mig meget med yoga som hobby og nu også igang med at tage en instruktøruddannelse. Da jeg ved siden af arbejder i et yoga center, så oplever jeg tit mine gæster efterspørger på yoga ting og da jeg altid har leget med tanken om at være selvstændig med al den erfaring jeg har i bagagen, så fangede det mig at åbne en webshop hvor jeg kunne sammensætte min erfaring som sælger, indkøber med mine elevers og gæsters behov.

Så kære aminoer!! Hvor er det bedst at starte? og til jer som evt har en webshop i forvejen - hvordan ser et typisk etableringbudget ud iforhold til pris af webshop, betalingsløsning, varelager etc ?

Jeg tænker omkring 50,000 - men er det nok? 

Kh

Valentina

The Yogi Tree 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et spændende projekt :)

du kan prøve kontakte mig på tk@majora.dk også kan vi snakke lidt om shop, hvordan du kan bruge dit budget og pris for shoppen osv. 

//Tolga

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 28. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J.
Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 28
Fra  EL-CIGA.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til selve hjemmesiden, kan du lave en selv med Wordpress og Woocommerce plugin til wordpress. Det er også nemt at sætte betaling system op med fx. epay

Hvis du er helt grøn med at lave hjemmesider kan du nemt finde tutorials på Youtube om hvordan man sætter webshop op med wordpress. Der findes endda plugins man kan købe til Wordpress, hvor man ikke behøver at kunne kode hjemmeside for at sætte siden op :)

Hvis du gerne vil kvitte smøgerne og leder efter en god e-cigaret, så kan du finde anmeldelser her: www.el-ciga.dk

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valentina.

Det er slet ikke nødvendigt med 50.000 kr. for at starte en webshop, andet end hvis det også er til køb af varer.

Du er et pænt stykke under de 10.000 kr. og alt efter dine ønsker nok også under 5000 kr.

Du er meget velkommen til at skrive til mig på kim@cyberdata.dk så kan du se noget af det vi har lavet, og evt. få et rigtigt godt tilbud på hvad vi kan lave din side for.

Held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Mange tak for svar :)

De 50,000 er nok alt i alt fordelt på webshop, betalingsløsninger (så vidt jeg ved så koster det alene 5,000 at få nets etableret til sin webshop?) distribution og ja varelager (måtter, tasker til måtter og alt muligt andet yoga udstyr)

Men tak for info og så snart alle brikkerne er faldet på plads og jeg har fået et overblik, så vil jeg da lige kigge på det :)

Smile 

Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jimler,

TAK TAK og atter TAK :)

Jeg vidste at der ville sidde nogle hjælpsome brugere her på Amino :) 

50.000 ville være med det hele altså ink varelager, men fordelt på budgettet så ville jeg nok også max give 5000 for en webshop til start da det egentlig bare skal være enkelt, men personligt. Men endnu engang tak til de mange brugebare links!

Big Smile

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

SUPER ... du skriver bare hvis der er "bøvl" - jeg er selv igang med samme process :) 

-Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 8. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valentina

Sikke et spændende projekt du har gang i! Men må jeg starte med at sige, at du sagtens kan findes løsninger som ikke koster noget i etablering andet end en aften til at sætte siden op. 

Jeg vil gerne anbefale dig at se nærmere på Visma Webshop (http://www.visma.dk/campaign-pages/visma-webshop/). Det er en super enkelt løsning, som ikke kræver nogen tidligere erfaring med opsætning af webshops. 

Du kan prøve det helt gratis og hvis du efterfølgende vil fortsætte med løsningen, koster den kun 179 kr. om måneden og ingen etableringsomkostninger. 

Hvis du får brug for hjælp, eller bare gerne vil vide mere om løsningen, er du også meget velkommen til at ringe på 70 27 71 78. 

Mvh. 

Stine Mieritz

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)