Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed og hvilken skal det være?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vil jeg være iværksætter - JA

Er jeg god til at få ideer - JA

Kan jeg finde ud af at eksekvere dem - NEJ

Det er præcis derfor at jeg vælger at skrive her på Amino. Jeg har allerede været så uheldig at skyde 200,000 direkte ud i ætteren pga. diverse som bedrageri, for megen godtroenhed og selvfølgelig det at jeg ikke havde planlagt 100% hvor hver eneste krone røg hen og at den talte. 

Jeg vil godt lære mere om, hvordan man starter en forretning? 

(Her er jeg interesseret i alt fra tøj, cola-dåser, apps, software, etc).

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan i kører jeres forretninger, som meget markedsføring interesseret er det jo alfa omega, så vil helst ikke fejle der, det kan jeg ikke klare. 

Hvordan får man den bedste markedsføring? (hvilke bereauer er bedst?) 

Hvordan får jeg kontakt til gode leverandører

Hvad skal jeg huske af diverse registreringer? 

Der er så mange svindlere og dårlige forretninger derude, så nærmest at blive coachet igennem ville være ideelt for mig. 

På forhånd tak! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

der er langt færre svindlere end ærlige - men er du i tvivl, så få referencer og check dem efter

Her hvilken type du kan vælge mellem i virksomhedsform http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

her om det at stifte eller - starte - virksomhed http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

en gang Q&A til overvejelserne http://johnhannover.blogspot.dk/2014/12/q-svar-pa-en-rkke-alm-opstartssprgsmal.html 

HVAD du skal handle med må være noget du dels synes er spændende - gerne noget du ved mere om end andet, og som du bedømmer der er marked for. Det er altså helt individuelt. Nogen har glimrende forretning med at sælge sokker, andre med gaffeltrucks - så det er meget afhængigt af interesse og hvad du faktisk mener at kunne inden for div områder

For at undgå at brænde 200.000 mere af, så beslut dig for noget, hvor du som hovedregel sætter indtægter før udgifter = ikke noget der koster 200.000 i opstart men noget du kan løbe langsomt igang og lade blive i høj grad "selvfinansierende" evt ved siden af andet arbejde

vh John Hannover

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Tusind tak for svar...

Du har ret - der er meget jeg lige skal overveje. 

I addition til min første besked, er det bare vigtigt for mig at jeg rammer en niche/marked der er et stort indtjeningspotientiale i... 

Jeg vil helst ikke stå med et hammer dårligt produkt eller et produkt, som alle andre også sælger - Tror næsten top markedsføring's effekt vil være intetsigende, hvis der ikke er markedsgrundlag. 

Jeg skal gerne have noget passiv inkomst noget med nogle re-curring medlemskaber på et eller andet jeg må finde ud af...

Mit spørgsmål gik bare mere på, hvordan i kommer igang med lidt eller ingenting på lommen. 

- Låner i penge eller? 

- Hvordan finder i et hul i markedet / en niche? - kan man bruge hjemmesider til dette eller?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper.


Ikke for at være ham den sure, men med de spørgsmål du stiller, synes jeg du skylder os (og dig selv) at lave dit hjemmearbejde lidt bedre.

Evt. brug Hannovers blog som nævnt længere oppe, og ellers brug en dags tid på at snuse rundt på Amino og Google efter dine spørgsmål, for derefter at tage notater. 

Det var hvert fald den måde jeg personligt fik svar på en masse spørgsmål.

Sov godt Yes

Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt iorden Lars.

Havde bare fået indtrykket af at Amino netop var en god debat, med folk der elskede at hjælpe andre. Jeg kan godt bare læse på nettet, nu tænkte jeg bare det var lidt sjovere at høre det fra andre iværksættere derude og, hvad i gør :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Mullert:
synes jeg du skylder os (og dig selv) at lave dit hjemmearbejde lidt bedre.

Jeg er sådan set enig. Du spørger noget i retningen af "Jeg vil gerne sælge. Hvad skal jeg sælge? Hvor køber jeg det, jeg vil sælge? Hvordan sælger jeg det?"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)