Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min trailer beregner er online

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ville bare lige promovere en lille hjemmeside jeg har lavet. Den hedder www.hænger.dk

Kort fortalt så kan man lynhurtigt få svar på om man må køre med en bestemt trailer eller campingvogn. Det eneste man skal gøre er at indtaste nummerpladen på bilen og nummerpladen på anhængeren, og så laver hjemmesiden alle de tekniske beregninger omkring tilladt totalvægt, tilkoblingsvægt, vogntogsvægt osv osv. Alle de nødvendige oplysninger bliver automatisk hentet fra Motorregisteret, så der er ikke noget med at du skal finde registreringsattesten frem eller noget. Det er kun nummerpladerne du skal bruge.

Hjemmesiden tager hensyn til alle gældende regler og love på området, inkl. undtagelser og specialregler.

Så næste gang du skal køre med trailer eller campingvogn, og du ikke er helt sikker på om du må køre med den eller hvor meget du må læsse den, så kan du hurtigt få svaret på www.hænger.dk. Og den er gratis at bruge selvfølgelig. ;-)

Jeg håber at nogen af jer vil finde den brugbar, og I er selvfølgelig allesammen meget velkomne til at dele hjemmesiden med dem som I tror kunne have glæde af den. :-)

Ha' en fantastisk dag!

Venlig hilsen
René

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser spændende ud - knæk og bræk med siden :)

Fra Risskov
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er meget brugbar og fint lavet med et slags flat-design. Hvordan har tænkt dig at den skal genere prnge? :D

Knæk og bræk

UglenJohn

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint koncept. 

Dog syntes jeg den kræver en del funktionalitet rundt om denne funktion. Der bør også være sider der forklare mere om konceptet. 

Kig evt på din "konkurrent" nummerplade.net for inspiration. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner ikke noget om efterspørgslen på en sådan tjeneste, men jeg tror du kunne arbejde lidt med designet. En smule kedeligt, hvad med et bagrundsbillede og behold den hvide container i midten? Held og lykke med det.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin side og meget nem at anvende. Simplet og klart kommunikeret.

Fedt lavet.

Når det så er sagt så ved jeg ikke helt hvad jeg skal bruge det til men alligevel fedt fordi det virker 100%

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Fint, men kunne være godt med mulighed for indtastning af kørekort typer.

Det kan godt ske bilen må trække traileren, men kørekortet rækker ikke. Bare et indspark

Johnny

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres kommentarer og pæne ord, det er virkelig dejligt. :-)

@UglenJohn: Der kommer nok en enkelt reklame på siden på et tidspunkt. :-) Men derudover har jeg også nogle andre idéer til hvordan det kan løbe rundt. Men det er faktisk ikke meningen at det skal være en pengemaskine. Meningen er at lave en gratis tjeneste som er brugbar for folk. Jeg synes at det er spændende at lave sådan noget, og jeg er også sikker på at hvis man giver noget gratis væk og skaber noget goodwill, så kommer der nok også noget tilbage på et tidspunkt på en eller anden måde. :-)

@Jannik Hansen og @Erik Hamre: I har helt ret, der mangler stadig ting, både mht. design, forklaringer og funktionalitet. Jeg har en lang liste med ting jeg gerne vil have ændret, tilføjet og rettet. Men hvis jeg skulle vente med at lancere siden til at alle de ting var blevet gjort, så var siden ikke kommet i luften før om et år. Jeg kan godt lide citatet "Done is better than perfect". Hjemmesiden vil blive opdateret på mange måder fremadrettet, men nu er den ude og folk kan bruge den og komme med feedback. Og det er jo også bare det som I gør nu, så det er jeg taknemmelig for. :-)

@Pythhonrap: Det er en fin pointe du har, men faktisk så er beregneren så intelligent at den spørger kun hvis det er nødvendigt. ;-) Hvis sammenkoblingen må køres med et kategori B kørekort, så er der ikke grund til at spørge brugeren om det, for den går ud fra at man som minimum har kategori B. Hvis sammenkoblingen kræver B+ eller BE, så spørger den brugeren om hvilken kategori han har. Prøv f.eks. den her kombination: Bil = 115KS, anhænger = YD3642.

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Super service! :)

De trailerregler er da efterhånden også for viderekommende, for hold nu kaje der er kommet mange regler, særregler og andet sjovt.

Nu mangler du bare at det bliver omformet til en app ;)

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

@Leo Bak-Kristensen: Tak! - Ja, det ville jo være naturligt, så mon ikke der kommer sådan en. ;-)

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)