Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner reklame, Cookies osv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at starte en hjemmeside op hvor jeg godt kunne tænke mig en lille ekstra indtægt i form af banner reklamer osv. 

Jeg vil gerne selv kunne styre hvilke reklamer der kommer på siden og jeg har også en god idet til hvad der passer godt ind til den målgruppe som hjemmesiden har.

Hvordan gør jeg det nemmest, men samtidig så jeg også kan tjene lidt på det ?

God weekend derude !

//Thyergod

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være en hjælp med hensyn til hvem som kan administrere en sådan ordning eller hvordan det fungere i praksis.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har et par muligheder.

1) Tilmeld dig Google AdSense. Du kan ikke selv bestemme præcis hvilke reklamer der vises, det styrer Google for at give bedst mulig indtjening til dig.

2) Du kan tilmelde dig et affiliate program, og reklamere med reklamer der måtte være tilgængelige. Det afhænger af din niche og hvilket affiliate netværk du tilmelder dig. Jeg kan anbefale partner-ads.com.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jonas

Er det besværligt at få sat hjemmesiden op til det ?

Hvad vil du tro at man kan tjene pr. klik f.eks. og hvor mange er det realistisk at forvente at f.eks. 1 % af de besøgende klikker eller vil du tro at det ligger helt anderledes ?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ret simpelt at sætte en wordpress side op.

Med hensyn til indtjening, afhænger det af mange ting. Nichen, antal besøgende, kvalitet af dine tekster samt CTA (call to action) knapper/links/andet, kvaliteten af besøgende, placering af reklamer osv.

Selv har jeg en salgsprocent på 10.79%, hvilket betyder at 10.79% af de der klikker på mine links køber noget. Fra selve min side af, vil jeg tro 30% klikker sig videre. Jeg har ikke den vilde analytic på lige netop dét, så det er kun et slag på tasken.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)