Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 tegn på mandens midtvejskrise

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Mandeterapeut.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du din vægt øges - når ting der før gjorde dig glad blir ligegyldige -når dit behov for eventyr og forandring dukker op - når du kigger efter unge kvinder og drømmer om et nyt passioneret forhold - når du ønsker at føle dig ung igen - når du fortryder ting, du ikke fik gjort - når du mister sexlysten eller får mere lyst end du plejer - når du bliver i tvivl om dit parforhold - når du ikke kan tage beslutninger omkring din fremtid, så er det alt sammen tegn på, at du har en midtvejskrise i dit liv.

UTROSKAB:

Er du begyndt at kigge efter yngre modeller og overvejer eller er i fuld gang med utroskab? Du har måske i mange år ikke sat foden ned og vist din mening og fået dine behov dækket I parforholdet. Derfor er du nu nået til ikke at kunne holde ud at være tæt på din partner og I har længe levet to parallelle liv. Du forsøger måske ubevidst dagligt at undgå hinanden og være hjemme på skift, så du ikke risikerer at skulle tale med din partner eller komme i konflikt.


ALENE HJEMME:

Har du svært ved at være alene sammen med din partner, fordi i skal finde en ny måde at være i jeres relation på, da børnene sjældent er hjemme eller er flyttet hjemmefra? Det betyder, at I ikke har dem til at være en buffer mellem jer og derfor selv må sørge for, at kontakten etableres og holdes ved lige.


FARVEL UNGDOM:

Mister du gnisten, interessen og handlekraften, når du mærker din dødelighed? Dine kropssignaler fortæller dig, at du ikke er 20 år mere og måske tager det toppen af dit selvværd og mindsker sexlysten?


VAR DER IKKE MERE TIL MIG?

Når du pludselig opdager, at du har levet mere end halvdelen af dit liv og egentlig ikke er helt tilfreds, risikerer du at få en nedtur. ‘Var der ikke mere til mig end dette? Skal jeg ha’ det job, den partner og den bolig resten af livet eller skal der ske noget andet’????


JEG TRÆKKER MIG VÆK

Savner du spænding og udfordring i dit parforhold, men brokker dig eller trækker dig væk i stedet for at gøre noget ved det? Mærkerdu, at du savner noget og ikke er glad, men forsvinder fra nærværet og siger ikke, hvad du føler og tænker?

Hvad kan du gøre for at hjælpe dig selv nu?

Hvis du genkender disse tegn og udsagn, jeg her har listet op er der stor sandsynlighed for, at du er ramt af en midtvejskrise. Det er ikke mystisk eller noget helt usædvanligt. Men det kan være smertefuldt og ensomt, hvis du går med det alene og ikke har nogen, du vil/kan tale med.

Min erfaring er, at du i et forløb hos mig vil få brugbare redskaber til at komme videre. Du vil opdage, at du selv kan begynde at tage ansvar nogle steder, du før har undgået. Og at du vil vokse personligt og dit selvværd styrkes, når du bliver klogere på dig selv og din adfærd.

Det vil være en glæde og fornøjelse at arbejde med dig, hvis du er parat til at gøre noget nyt i dit liv. Book en tid og lad os mødes og se, hvad du har brug for.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)