Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte til USA, green card, evt en filial af mit Danske firma?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil gerne flytte og arbejde i USA. Det jeg kunne finde frem til er at man enten skal finde et firma som vil kæmpe for at få en over, som er en svær og lang process, eller at man spiller det årlige green card lotteri - håbe på man vinder (tager ca 2-3år fra du ansøger til at du får kortet, Hvis du vinder).

Har jeg andre muligheder? Jeg har et dansk firma som sælger produkter til butikker i USA, kan jeg evt gøre noget den vej?

Jeg åbner et firma mere i USA, og kan få en amerikaner til at investere i det, hjælper det?

Håber i kan hjælpe med og finde den bedste vej som ikke tager flere år.

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen som kan hjælpe?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne bog kan varmt anbefales og besvarer alle dine spørgsmål: Company to America af Toke Kruse fra Billys Billing,

Mvh Pernille

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

pl40:

Denne bog kan varmt anbefales og besvarer alle dine spørgsmål: Company to America af Toke Kruse fra Billys Billing,

Mvh Pernille

Jeg siger tak! :-) Har du mulighed for at fortælle mig kort omkring mine spørgsmål? Synes ikke jeg gider og læse en hel bog for at få et kort svar om jeg kan / skal blot oprette en filial eller hvad jeg skal gøre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke så enkelt, der skal en del penge bag hvis du skal ha lov til at flytte til USA og oprette noget som helst så start læsning eller ring til den amerikanske ambassade

du kan også google -Starte firma i USA - og der er masser af tråde, herunder også gamle amino tråde type http://www.amino.dk/forums/t/139823.aspx 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sarasota (USA)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  G-Dive Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg har selv været gennem processen

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper:

Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg har selv været gennem processen



Det vil jeg meget gerne, hvad nr kan du kontaktes på?
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Cookie - John Hannover:

det er ikke så enkelt, der skal en del penge bag hvis du skal ha lov til at flytte til USA og oprette noget som helst så start læsning eller ring til den amerikanske ambassade


du kan også google -Starte firma i USA - og der er masser af tråde, herunder også gamle amino tråde type http://www.amino.dk/forums/t/139823.aspx 


Venlig hilsen John Hannover



Jeg tror ikke det er nødvendigt for mig og starte et firma? Jeg har et dansk firma som sælger til USA.. Der burde være en mulighed for at jeg kan flytte der over for at styrke mit salg?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bogen kun er på 25 sider, så meget overskuelig. Den kan lånes på biblioteket, og der er gode referencer i bogen. Selve processen om at få et visum til USA er lidt besværlig, og dyr, men ikke umulig.
Held og lykke, Pernille 

Fra Sarasota (USA)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  G-Dive Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er immigrationsmyndighederne du skal arbejde med og de ser ikke på hvad der er nødvendigt for dig eller hvad der virker fornuftigt, men de kører efter et sæt helt fast regler. De 25 sider som bogen er på er ingen ting i forhold til papirarbejdet du skal igennem. Jeg har et ringbind af den tykke slags fyldt med dokuntation fra min sag.

Send mig en PM og jeg kan sende dig min kontakt information

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)