Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privatudlejer.dk - en side om privat udlejning.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt goddag,

Står du og mangler information omkring privat udlejning? Så har jeg lavet en side hvorpå du kan finde den information du skal bruge i forbindelse med privat udlejning.

Hvorfor har jeg lavet siden?

Jeg stod og skulle leje min lejlighed ud i Danmark og var helt blank på det område. Troede det var noget man "bare" lige gjorde, det fandt jeg dog hurtigt ud af at det ikke var. Efter mange timers snakken med både SKAT og revisorer lærte jeg endelig hvordan jeg skulle forholde mig til det hele. Det jeg har lært vil jeg selvfølgelig gerne dele, så andre i samme situation kan spare tid og kræfter. 

Mit formål med siden er ikke at tjene penge eller opsamle informationer fra brugere eller noget i den stil. Det er udelukkende for at dele information omkring privat udlejning. 

Udover det har jeg taget mig tid til at kontakte erfarene folk indenfor faget. Så jeg har kontaktet advokater, revisorer, ejendomsmæglere og SKAT medarbejdere og tilsendt dem en mail hvori jeg spørger om de vil dele deres viden indenfor privat udlejning. Disse råd vil selvfølgelig løbende blive lagt op som er frit tilgængelige. 

Jeg håber at jeg med denne side kan spare folk for en masse tid og gøre nytte af den smule erfaring jeg har indenfor faget.

Siden kan besøges på Privatudlejer.dk

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

God side med noget brugbart indhold!

Ps. dit link virker ikke rigtig!

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Netguru,

Tusind tak for det. Her er lige et opdateret link :-) Privatudlejer.dk

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Rami,

Som jeg også har skrevet i en e-mail til dig, laver jeg gerne lidt indhold til din side, hvilket jeg håber kan være med til at hjælpe den lidt igang.

I forvejen har vi skrevet lidt om forældrekøb, hvilket jo blot er en særlig form for udlejning. Jeg vender snarrest tilbage til dig.

Alt godt.

http://realkreditkonsulenten.dk/foraeldrekoeb/

Venligst

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt initiativ.

Jeg vil foreslå dig at lægge standard lejekontrakten op u word-format, så folk selv kan skrive i den direkte på computeren. I PDF skal de printe den ud og skrive i hånden, og det er de færreste der vil det.

Under "Privat udlejning" skriver du om opsigelse, men det er kun tidsbegrænset leje som er omtalt i § 80, så det bør uddybes. Som udlejer kan man ikke frit opsige sin lejer, medmindre nogle helt specifikke betingelser er opfyldt.

Dit link til SKAT omhandler kun, hvis man udlejer en del af året. De har en anden vejledning, hvis man udlejer hele året.

Jeg skriver selv en del om udlejning på www.lejeret.com. Hvis der er nogle indlæg her, som du kan bruge, kan vi aftale nærmere om, at du også får dem på din side.

www.billig-lejekontrakt.dk tilbyder jeg udfærdigelse af lejekontrakter for særligt private udlejere. 

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tusind tak for feedback og dine input. Det er selvfølgelig noget jeg vil få kigget på, da det giver meget god mening. 

Ydermere vil jeg selvfølgelig også optimere ud fra det du skriver. Det kan jeg sikkert læse meget mere om på din side. 

Jeg er helt sikker på jeg kunne tænke mig nogle af dine information, dog omskrevet så vi ikke blive straffet af Google :-). 

Er det i orden jeg får det læst igennem og evt kontakter dig på mail hvis jeg finder nnoget interessant?

På forhånd tak, jeg glæder mig til at kigge dine sider igennem.

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tusind tak for dit indlæg. Det er nu kommet online på siden, og du kan se det her: http://www.privatudlejer.dk/martin-riedel/

Rigtig godt indlæg med god information omkring privat udlejning. 

Mange tak for det :-)

Realkreditkonsulenten:

Kære Rami,

Som jeg også har skrevet i en e-mail til dig, laver jeg gerne lidt indhold til din side, hvilket jeg håber kan være med til at hjælpe den lidt igang.

I forvejen har vi skrevet lidt om forældrekøb, hvilket jo blot er en særlig form for udlejning. Jeg vender snarrest tilbage til dig.

Alt godt.

http://realkreditkonsulenten.dk/foraeldrekoeb/

Venligst

Martin

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rami,

Du kan bare vende tilbage til mig, når tiden er til det :-)

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)