Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af webshop, anbefalinger? Pros og cons?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg har fået styr på det basale ifht. at starte en virksomhed. Vi vil sælge varer produkter direkte fra en tyrkisk butik over nettet i Danmark.

Vi tænker på at starte med at leje en webshop. Nogle der kan anbefale et sted at henvende sig? Et flot design er selvfølgelig et must. Derudover skal der være en let og overskuelig placering af rubriker med henholdsvis information og produktgrupper øverst og til venstre på siden. Derudover skal der være betalingsmulighed med alle standard kreditkort.

Er der nogle ulemper ifht google søgninger fx? Eller andre ulemper.

Er helt grøn og har aldrig prøvet at starte en webshop før. På forhånd tak!

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper lige. Mon ikke der findes en herinde med et godt tilbud :)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Personligt ville jeg aldrig "leje" en webshop. Det kan formentlig være en lidt billigere måde at komme igang, men tager man et system som wordpress (og woocommerce), kan der med et tema laves nogle rigtig flotte, mobilvenlige webshops til ganske fornuftige penge. Og så kan man jo løbende evt. få hjælp til opdateringer mm. I min optik giver det en væsentlig større frihed, og på sigt tror jeg også det er billigere. 

Du kunne evt. smide et opslag på Freelancer herinde på amino: bare sørg for at beskrive din opgave så grundigt som muligt, så er jeg sikker på du kan få en masse gode tilbud. 

Mvh Uffe Wink

Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan være behjælplig med et tilbud.

- Kontakt mig på jannick@gmail.com , beskriv dine ønsker samt forventninger, så sender jeg et tilbud afsted :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)