Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke systemer/udbydere er gode at benytte til webshop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Mobilefreak.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er igang med at bygge en webshop til Mobilefreak.dk og dertil har jeg nogle spørgsmål, som at jeg håber på at nogle kloge hoveder herinde kan svare på.

1. Hvilket system er bedst at bygge med? (Jeg har kigget lidt på Prestashop, men jeg er ikke helt sikker)

2. Bør hjemmesiden laves som "one-click installation" eller som download?

3. Hvilken hostingudbyder bør jeg vælge?

På forhånd tak

Sofus - Mobilefreak.dk

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

1. Det kommer an på, hvilke behov du har og din tekniske kunnen. Der er ikke en "one size firs all". Magento er godt, hvis du skal have mange produkter og ikke er bange for at kode lidt. Det er også et tungt system, som kræver ordentlig hosting. Wordpress med Woocommerce er simpelt, men har ikke samme funktionalitet og vil ikke fungere ligeså godt til store webshops. Wordpress har den fordel, at det er meget populært, så du kan finde mange plugins på nettet. PrestaShop og Shopify ligger et sted i midten.

2. Det er ligemeget. Hvis du ikke er god teknisk, vil jeg anbefale 1 click.

3. Der er mange, men vær OBS på, at man får, hvad man betaler for. Jeg fraråder hosting til under 100 kr. pr. måned, da du kommer til at dele serveren med alt for mange og dermed få langsomme loadtider.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 1. May 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Mobilefreak.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for svar. Ville det være "klogt" at hoste igennem prestashop.com eller skal jeg vælge noget andet.

Med venlig hilsen

Sofus - Mobilefreak.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)