Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt online rejsecommunity - feedback på koncept og site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep Amino,

Jeg har, sammen med to kammerater, kreeret www.rejseri.com, da vi føler, at der har været mangel på et sådan i et stykke tid. Ud over at byde på et forum har vi lavet en tilbudssektion (hvor vi selv finder, og sammensætter, tilbud uden økonomisk interesse), en sektion for rejsetips/rejseberetninger, en sektion for nyheder og en sektion for lækre rejsevideoer. Derudover har vi et galleri, hvor folk der tagger billeder på Instagram med vores navn/hashtag automatisk kommer op i strømmen af billeder.

I dag kender vi alle sammen det review-baserede TripAdvisor, der rater alt fra restauranter til specifikke sights. Vi vil gerne være det community, hvor man i stedet finder personlige rejsetips og et livligt rejsefora krydret med lidt visuelle lækkerier i form af galleri og et videotek.

Det var meget kort om selve konceptet. Det jeg vil høre jer om, er om I tror, at det er noget, der potentielt kan blive godt (og brugt)?

Vi mener, at der er et hul i det danske marked, og at der mangler en seriøs platform, hvor folk kan dele deres rejseerfaringer med hinanden.

Hvor søger I selv rejseinformation/inspiration, når I skal på ferie i dag (både når I HAR besluttet jer for destination, og inden I har besluttet jer)?

Hvilke elementer, ud over dem jeg har nævnt øverst, ville I have/forvente, at der var på et sådan rejsesite, før I besøgte/benyttede jer af det som et seriøst medie for inspiration/information?

Overall feedback på siden er naturligvis også velkommen, og hvis noget er helt håbløst smider I det bare, råt for usødet, både hvad angår sidens æstetik og den ambitionen om at blive en seriøs rejseplatform.

Ingen af os tre, der har lavet siden er sådan de helt store forretningsgenier, så hvis I ved hvor man kan finde sparring omkring forretningsplan/idé- og konceptudvikling osv. ville jeg blive glad, hvis I ville henvise mig til stedet, både IRL og virtuelt.

Hvis indlægget er lidt rodet beklager jeg, men jeg blev lige grebet af hele iværksættertanken :)

/Michael

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 

Jeg synes det ser lovende ud - godt arbejde og gode artikler i har på siden. 

Knæk og bræk med det.

Fra København K
Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 39
Fra  Atia Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Bare lige en ting, og kan godt være det kun er her på min Mac, men synes hjemmesiden 'hopper' når jeg scroller op og ned på hjemmesiden i stedet for den er glide, som på andre hjemmesider jeg besøger.

En mindre detajle, men kan godt være lidt irriterende :)

Men ellers super flot og enkel hjemmeside!

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side. Af SEO mæssige hensyn tille jeg ikke have kontakt og FAQ helt i toppen af siden. Det indikerer overfor Google at det er nogle af de aller vigtigste sider på siden, hvilket jeg tivivler på de er. Istedet bude i have links til noget content i ved der kan skabe noget trafik.

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Cheers, det tager jeg med videre. :)

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Lui

Tak for feedback. Jeg siger det videre til min makker, der har styr på den slags.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)