Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Nystartet Iværksætter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil lige spørge om noget omkring tilskud?

Hvis jeg nu vil hjælpe Nystartet virksomheder med ydelser. Lade os antage at prisen er Kr.10.000,-

Kan man som nystartet virksomhed søge tilskud/støtte fra staten/erhvervsrådet og gøre brug af mine ydelser ?

Jeg har haft møde med Skat og kunne forstå at nystartet firmaer har mange goder.

Jeg ser frem til Info.

/Johnny

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes vist nok i alle, men ellers i næsten alle kommuner et erhvervscenter. Det ville være et godt sted at starte, hvis du vil have svar på dine spørgsmål. De skal nok konkretiseres lidt, for man får jo kun støtte til realistisk forretningsideer. Herved undgår man jo også, at din gode ven, Knud siger, han vil starte en forretning og skal bruge 10.000 kr., som du så kan fakturere ham, hvorefter han opgiver forretningen. Men jo, nye iværksættere har mange fordele, men i første omgang er det på rådgivningsplan, kurser osv.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

teleboss:

Hejsa

Jeg vil lige spørge om noget omkring tilskud?

Hvis jeg nu vil hjælpe Nystartet virksomheder med ydelser. Lade os antage at prisen er Kr.10.000,-

Kan man som nystartet virksomhed søge tilskud/støtte fra staten/erhvervsrådet og gøre brug af mine ydelser ?

Jeg har haft møde med Skat og kunne forstå at nystartet firmaer har mange goder.

Jeg ser frem til Info.

/Johnny

der findes visse ordninger i div vækdshuse (flere i de forskellige landsdele du kan google) og visse ordninger, hvor nystartede kan få en vis støtte i form af f.eks betaling  for rådgivning hos revisor o.l.

Du skal ikke regne med støtte sådan generelt til dine kunder, men indenfor visse specielle områder vedr rådgivning for nystartede, findes der støtteordninger - men ikke til reklame eller få lavet hjemmeside, osv - det er ret få specifikke områder som du må google (eller evt høre din kommunens erhvervsafd om som Jørgen foreslår)

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal i have.

tusinde tak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)