Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på "discount" hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første webshop er nu "lavet" og ville gerne have noget feedback på den.

http://nicetolive.bigcartel.com/

Webshoppen er inspireret udfra principperne i discount kæderne, hvor nogle ydelser er sparret væk, for at tilbyde kunderne den bedste pris.

Det jeg selv ved jeg skal have gjort noget ved.

1. Domænet skal ændres til mig eget domæne, et .dk domæne, som jeg også har købt og aktiveret, men der er dog lidt problemer, hvis nogen har forstand på dette område har jeg en anden tråd i gerne må kommentere på. http://www.amino.dk/forums/t/252754.aspx

2. "View Cart" og "Checkout" står på engelsk, og har prøvet at kode det om, så jeg får det ændret til noget mere dansk, men når jeg ændre på det, flyttes linksne ud af billede, men hvad syntes i, forstyrre det at disse to ting står på engelsk?

Ved godt grundet, jeg ville hole omkostningerne nede, at det ikke er den flotteste præsentation side, men hvad syntes i?

Konstruktiv kritik er den bedste form for kommentar. 

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nød til at bruge penge på, at få lavet en ordenlig webshop. Den er alt for uprofessionel og tror nærmest ingen vil handle i den. 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget du vil udpege helt specifik?
Jeg ved jeg har konkurenter, som klarer sig ved at kun ligge et billede op og skrive et par linjer om produktet, uden mulighed for at købe, uden første skal til at sende mails, så jeg tror stadig på at der et marked, ved at spare på omkostningerne ved at have en toptunet hjemmeside.

Men vil gerne have du udpeget nogle punkter, og hvis det er det hele du hentyder til, så vil jeg gerne høre de "store ting" som får siden til at virke utroværdi.

Forresten så er sidens domæne ændret til www.nicetolive.dk  

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dine konkurrenter har ligne hjemmesider, vil du kunne udkonkurrere den hvis du bruger penge på, at lave en der ser professionel ud. For hvis den standart du har er generelt for det segment, så vil du kunne score kassen på en professionelt hjemmeside med et godt design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil spare udgiften til en toptunet hjemmeside ??! din hjemmeside er det som laver penge til dig så er det da total fjollet ikke og ville ofre penge på en ordenligt webshop, ja undskyld mig, men det koster nu engang penge og tjene penge. (ved godt pengene ikke hænger på træerne men jeg har set meget bedre webshops fra nystartede uden kæmpe kapital)

Svarer til jeg som vinduespudser ikke gad købe prof. udstyr men en skraber til 20kr i Brugsen det ville jeg sku ikke komme langt med og det gør du heller ikke med sådan en webshop, beklager.

eneste plus er da du har cvr nr. på forsiden.

beklager de hårde ord, men håber det frisker dig lidt op.

go weekend.

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har intet problem med de hårde ord, så ved jeg, hvad min "potentielle" kunder ville tænke. 

Nu har i begge forslået, der kommer en kraftig ændring i dessignet, så enten skal jeg bruge weekenden over på at optimere designet.

Men jeg er også villig til at bruge noget mere tid på at kigge på de lidt dyre løsninger, til webshop, men syntes nogle af dem som jeg har kigget på, var for uoverskuelige at komme igang med, men kan du anbefale en udbyder af webshops "skabeloner", hvor det er forholdsvis bruger venligt at komme igang med?

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan komme langt for 5.000 til 7.000 kr. for en webshop.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke så meget at give feedback på, for der står hele tiden :

We’re working on our site at the moment.

Please check back soon.

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:

Der er ikke så meget at give feedback på, for der står hele tiden :

We’re working on our site at the moment.

Please check back soon.



Får samme besked??

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den besked får jeg også :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)