Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på første webshop ønskes!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg vil bede jer om at være så venlige at smide et kig på vores webshop og gerne komme med feedback så vi kan optimere brugeroplevelsen og troværdigheden af vores webshop og produkter.

Det er den første webshop vi har udviklet, og alt er lavet selv, efter en pokkers masse arbejdstimer, men forestiller mig at der er en masse dygtige folk derude som har nogle tips til ting der bare skal være på en webshop, som vi måske ikke har, men også problemer med funktionaliteten hører jeg gerne om, såfremt nogle oplever dette.

Og så vil vi selvfølgelig gerne bede om en masse feedback på selve webshoppen

Webshoppen er udviklet i Prestashop, så hvis der er nogen som kender nogle addons som bare er guld vejr, så må i meget gerne skrive dem i en kommentar.

Webshoppen kan findes på følgende linkhttp://brorsenwine.dk/

På forhånd tak! :-)

Mvh. BrorsenWine ;-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet fin side!

Jeg ville dog få oversat "Payment methods", da det giver et ret "ikke dansk" indtryk af siden og dens troværdighed.

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noteret, og jeg vil prøve at ordne det med det samme.

Fra Ishøj
Tilmeldt 1. May 15
Indlæg ialt: 5
Fra  INNOVA DESIGNS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ellers smid da infoerne til mig, så gør jeg det gerne gratis :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det er en flot og indbydende side. Jeg kan godt lide det enkle design, synes det passer godt til vinene.

Ved flere af vinene står der bare eks. 2011 Napa Valley Merlot. Når jeg ser det, tænker jeg umiddelbart at det er en vin fra et kooperativ, men det er jo ikke tilfældet. Det er jo en af den legendariske racerkører Mario Andretti's vine, fra hans eget vingård (kender iøvrigt stedet, bor 1.5 times kørsel fra Napa Valley) Smile

Når jeg klikker på "Forstør" får jeg et mindre billede af flasken, det giver ikke meget mening. Linjen "Tilstand: Ny vare" giver ikke så meget mening når der er tale om vin, så den ville jeg slette.

Men overordnet set en flot shop.

Det er iøvrigt fedt at se at der er andre amerikanske vine, og nogle af de bedre, på shoppen end dem man normalt finder i danske supermarkeder. Det meste amerikansk vin man kan købe i DK er ikke værd at drikke. Mondavi, BV og alle de andre vinfabrikker bryder jeg mig ikke om. Så nu har jeg i det mindste et sted jeg kan gå til, når jeg vil sende en flaske vin til familien. 

Mvh Carsten

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Silvan Nikolic:

ellers smid da infoerne til mig, så gør jeg det gerne gratis :)

Hvad kan du gøre gratis??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg synes at det er en flot og indbydende side. Jeg kan godt lide det enkle design, synes det passer godt til vinene.

Ved flere af vinene står der bare eks. 2011 Napa Valley Merlot. Når jeg ser det, tænker jeg umiddelbart at det er en vin fra et kooperativ, men det er jo ikke tilfældet. Det er jo en af den legendariske racerkører Mario Andretti's vine, fra hans eget vingård (kender iøvrigt stedet, bor 1.5 times kørsel fra Napa Valley) Smile

Hvad tænker du at vi burde gøre anderledes her?? :-)

Carsten Jacobsen:

Når jeg klikker på "Forstør" får jeg et mindre billede af flasken, det giver ikke meget mening. Linjen "Tilstand: Ny vare" giver ikke så meget mening når der er tale om vin, så den ville jeg slette.

Det kigger jeg på hurtigst muligt! 

Carsten Jacobsen:

Det er iøvrigt fedt at se at der er andre amerikanske vine, og nogle af de bedre, på shoppen end dem man normalt finder i danske supermarkeder. Det meste amerikansk vin man kan købe i DK er ikke værd at drikke. Mondavi, BV og alle de andre vinfabrikker bryder jeg mig ikke om. Så nu har jeg i det mindste et sted jeg kan gå til, når jeg vil sende en flaske vin til familien. 

Mvh Carsten

Det er jeg da glad for at høre! :-) Du skal være velkommen til at benytte vores varer :-) Så kan jeg tilføje at vores importør, pt er i USA for at finde flere top lækre vine som han vil importere. Så forhåbentligt kommer der snart lidt flere fra det område ;-) 

Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville overveje at udvide søgefunktionen, så man kan finde ud fra "formål" frem for land.. eller måske både og.. f.eks. kunne kategorierne være "råvildt", "fisk", "ost" osv.. altså "hvad skal vinen passe til"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg da helt klart undersøge, hvordan det evt. kan gøres! :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)