Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe vs. quickpay

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle I dejlige Amino'er,

Jeg har lige en lille ting jeg vil spørge jer om ... håber I kan bedrage med egne erfaringer - altså fra jer der har en shop eller er ved at lave en! 

Som jeg ser det lige nu er det nok en "no brainer" men vil lige forhører mig her hos jer andre (som har erfaringer med begge!)

Jeg skal bruge en leverandør hvor mine kuner kan lave Abonnementsbetaling - og jeg har fundet ud af at de bedste og billigeste (og det bedste til mit marked) nok er 

Stripe med et Woocommerce modul (WooCommerce Subscriptions - er der nogen der har erfaringer med det modul?) eller quickpay med clearhouse.

Min målgruppe er fra ca. 20 år - 50 år både mænd og kvinder fordelt over hele landet (DK).  

Jeg har ikke mange produkter ... faktisk er det "kun" to hvor man skal lave det som abonnementsbetaling ... men det er også de produkter, jeg nok kommer til at sælge flest af (håber jeg da) :) 

Så hvad siger I ... hvordan er jeres erfaring (med Abonnementsbetaling)

Er der noget jeg skal være OBS på når jeg skal vælge leverandør? 

Mange hilsner

Jimmy

Ha' en fantastisk dag.

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen der har erfaringermed det? 

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har en masse erfaring m. Woocommerce og QuickPay (jeg er fra QuickPay så totalt upartisk) i al fald :)  det virker fint og er en prisbillig løsning som kan skalere til månen.

Stripe udmærker sig v. at det er nemt at signe op og man køber alt eet sted (både PSP og indløsningsaftale), og så har man vide beføjelser for branding af betalingsvindue. (som man også har v. QuickPay såfremt Clearhaus anvendes som indløser)

Downsiden for stripe er i min optik prisen.


vh

thomas jensen

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Super ... og hvad med Woocommerce Subscriptions? Fungere det også uden problemer hos jer? Husk - jeg hænger dig op på dit svar hvis jeg bliver kunde hos jer og du har haft lidt for meget sælger hat på ;-)

Men ja - har været inde og se på jeres løsning - og ser jo faktisk ganske fornuftig ud! Jeg skal (i første omgang) kun sælge på det danske markede ... og der er dankort/visa en stor del jo!

Kan godt se at stripe bliver for dyrt (når nu jeg sælger for 1000000 lige om snart ;-) )

Mvh
Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo super ... det må jeg teste lidt af! :)

Mange tak Thomas ... glæder mig til at komme i gang!

Mvh

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)