Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på personlig website

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Mads Husum Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg har fornyligt arbejdet på at opsætte og udvikle min personlige hjemmesidehttp://madshusum.com/ og føler nu jeg godt kunne bruge lidt feedback. Ikke bare på selve hjemmesiden, men også idéen bag at have en hjemmeside med ens erfaring, CV osv. Oven i hatten har jeg lavet en side der hedder "downloads" hvor tanken er at alt fra iværksætter til etablerede voksne med udannelser vil kunne hente værktøjer de bl.a. kan bruge i hverdagen, det kunne være alt fra Powerpoints, til forretnings plans forsider osv.

Så ja general feedback på idéen er mere end velkommen. Jeg ved det er noget vores kære iværksætter Marthin Thorborg ihvertfald er glad for, se bl.a. 

Mvh Mads Husum.

Har du selv en personling hjemmeside?

Tænker det kunne være sjovt at se hvor mange der faktisk selv har en side med deres navn som domaine.

  • Ja (100%)
  • Nej (0%)
  • Totalt antal stemmer: 1

Styrk dit personlige brand med en personlig hjemmeside - madshusum.com/hjemmeside

Fra Greve
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Mads Husum Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vælger lige at "bumpe" denne post, da jeg tror jeg fik skrevet indlægget lidt sendt i går aftes, og synes bestemt det er et vigtigt emne.

Mvh Mads.

Styrk dit personlige brand med en personlig hjemmeside - madshusum.com/hjemmeside

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg synes det er super du viser noget initiativ og har startet flere projekter allerede. Det tror jeg mange kan hente inspiration i. Om det er godt at skrive på engelsk ved jeg ikke rigtig. Det må du selv om.

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen med at have en personlig hjemmeside er fin. Jeg nåede ikke så langt igennem din tekst på forsiden, da jeg mistede interessen efter et par afsnit om dine karakterer og dovenskab i skolen. Hvem er målgruppen for hjemmesiden? Hvad vil du opnå?

Der er mange grammatiske fejl og sætninger med underlige formuleringer, der lader til at være oversat direkte fra dansk. Det får siden til at virke useriøs i mine øjne. Jeg ville få en til at læse korrektur på hele hjemmesiden, hvis jeg var dig. Det skal være en person som taler flydende engelsk..

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jah det er nytænkning der vil noget - Og nogle googler dit navn når de skal finde frem til info om dig. Men hvad er der galt med LinkedIn? :P

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)