Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en mester i design til Shopify

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg søger både en som kan give mig en konstruktiv feedback til min webshop max 100kr.dk, og som kan ændre forslagene, da jeg ikke er stærk i koder. Jeg tænker at kvaliteten på billedet af logoet er for dårlig. Jeg ved det kan rettes med det rette program. Derudover  kunne jeg godt tænke mig at tag-menuen i venstre side kun tager hensyn til hvilket emne kunden befinder sig under. F.eks hvis man befinder sig under køkken wallstickers , og derefter klikker på wallstickers tekst i venstre menu, så vil den kun vise køkken wallstickers med tekst. Jeg kunne dog godt tænke mig at det er alle wallstickers med tekst som kommer frem. Den viser kun alle wallstickers med tekst hvis man først klikker på alle wallstickers.

og igen vil jeg meget gerne have feedback på andet.

mvh. Kim

Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.
Har du talt med Shopifys egne eksperter?
Som kunde har du faktisk 1 times gratis design og programmeringshjælp til rådighed.
De kan hjælpe med stort set alt, du skal bare beskrive problemstillingen for dem.
Start med at hive fat i dem på chatten.
De har hjulpet os med ualmindeligt mange ting og når den gratis hjælp er brugt op, kan du altid købe "mods" for omkring $40 pr. "mod"...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)