Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeproduktion i Thailand

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Jeanette Falck Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er på udkig efter et firma i Thailand som kan producere min nye smykkekollektion.

Jeg er på udkig efter en virksomhed som kan fremstille smykker i sølv og forgyldt sølv. Kun ægte materialer, sten og perler.

Er der nogen der kan hjælpe mig med en kontakt?

Med venlig hilsen

Jeanette

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeanettefalck

Jeg repræsentere en producentvirksomhed i Thailand der producere smykker for bl.a. Pandora og Georg Jensen. Vi kan derfor producere smykker i en meget høj kvalitet og vi kan klare alt lige fra helt små leveringer til de helt store leveringere

Du er meget velkommen til at kontakte mig på mail: ac(at)bmcmold.com og se mere omkring virksomheden på http://www.bangkokmolds.com 

MVH

Claus

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Mig bekendts har både Geojensen & Pandora egene fabrikker i Thailand.  Du linker til det firma der overhoved ikke skriver eller viser noget om smykkefremstilling på deres hjemmeside lidt tankevækkende. 

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Både pandora og Georg Jensen fremgår som kunder på hjemmesiden hvis du kigger lidt bedre efter, Virksomhedens hovedfokus er ikke smykke produktion og derfor fremgår det ikke på hjemmesiden at der bliver lavet smykker. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)