Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør til børnetøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at lave en webshop, til salg af børne/babytøj, og jeg har brug for leverandører som kan sælge mig disse varer.

Det bedste ville være at få fat på nogle gode leverandører jeg kan bruge fremmadrettet, men restlagre og lignende kan også have interesse.

Er der nogen som kan hjælpe mig med dette?

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Går man ikke ofte direkte til producenterne i denne branche? - f.eks. Bestseller -> Name it

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Fra Horsens
Tilmeldt 2. Aug 14
Indlæg ialt: 59
Fra  B-engel Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har fortrudt købet af denne saisons børnetøj så jeg har et stort varelager af de aktuelle kollektioner så du kunne gå igang med salget med det samme. Du kan se tøjet her www.b-engel.dk Det er ikke lang tid siden tøjet er kommet i butikken. Der er for ca. 210.000kr i vejl. udsalgspris. Jeg vil selvfølgelig ikke miste alt for mange penge på det, men kom endelig med et bud

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har et varerlager til salg da vi ikke længere kan få vores kalender til at gå op med at kører på kræmmermarkeder.

jeg har 3500+ varer til over 100.000 +m i indkøb kan godt deles op i portioner. det kan besigtiges i ishøj landsby

mvh

mathias

info@tieanhom.dk

Tilmeldt 25. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Kidsfun.dk Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger med lys og lygte efter en leverandør og baby/børnetøj til webshop!

Fra Horsens
Tilmeldt 2. Aug 14
Indlæg ialt: 59
Fra  B-engel Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette jeg har et stort varelager med mærker som Danefæ, Papfar og Ziestha send mig gerne en besked

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har et mindre lagre af danskproduceret børnetøj i høj kvalitet til konkurrencedygtige priser. Kan ellers producere alt inden for tekstiler. Hvis et eventuelt samarbejde har din interesse er du velkommen til at skrive på layk2office@gmail.com, jeg kan producere alt hvad du kan sælge ;-)

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok gå direkte til producenterne af de populære mærker inden for børnetøj og starte med at handle der.

Mvh Esben fra Minigear.dk

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette
Jeg kan levere til din webside børnetøj produceret i Danmark, hvis dette har din interesse er du velkommen til at skrive til mig på layk2office@gmail.com. Jeg sender lige et link hvor du kan se en lille del af det jeg laver. Tøjet er ikke på hobby plan dvs er professionelt berarbejdet og i høj kvalitet. Du skal ikke tage dig af de priser der ligger under billederne, dem tager vi ved et eventuel møde.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket tøj er det du har? Evt mail på sgj@bll.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)