Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina- en anden planet

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak Brian...remburs er vel bare fra bank til bank...ikke?  ForDI bankerne i Kina har jo sagt de har modtaget pengene....fra sydbank /Nykredit til USA og til sidst( bank) banken i Kina 

men tusinde tak for råd Brian

rigtig god uge

soæen kommer:-)

Hans Martin Risgaard Højmark 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

HMH 66:

Dømmer sådan kun bankerne,politi derovre

ambasaden hjælper heller ikke.....for mange sager

iøvrigt advarer de også...

hvis man køber i Kina...skal man give ordren derovre...vente til den er læsset på container..så er det nemmere....men så skakmat jo næsten bo derovre

jo da mødte da mange søde,venlige kineser,helt sikkert....men øv da..trode på fremtid med dem,idet jeg fik opfindelse ..og bragt derover..som nu er gone...

Det er jo derfor du skal bruge os som bor hernede, billige i drift, vi koster ikke mere end danske medarbejdere, så jeg forstår det ikke

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

god ide at bruge en lokal, men omvendt så vil jeg gerne sige, at jeg handlede med (bøbt fra) Kina - mindst 15 forskellige leverandører - både direkte fra HK og fra europæiske selskaber inkl. Danmark - for noget der ligner mindst 50 mio kr per år, og vi blev faktisk ikke EN gang snydt. Det handler om at finde de rigtige partnere/leverandører uanset hvad, og så er Kina som ganske så OK som leverandør. Man må enten tage hjælp fra nogen man stoler på derude, eller som vi gjorde, selv tage der ud masser af gange og bygge relationer, samtidigt med, at vi havde lokalt kontor i HK der byggede tingene op.

Tænk på de kæmpe mængder af alt fra beklædning over legetøj og elektronik og andet, som hvert år gør fra Kina til resten af verden. Det ville jo ikke fungere, hvis ting fra Kina generelt var snyd.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle som gerne vil prøve at forstå Kinerserne og handle med dem vil jeg anbefale at se et ellers udmærket program fra DR (Kina, knald eller fald)
måske kan det stadig ses via deres hjemmeside, jeg har desværre ikke adgang til at tjekke, da vi er blokeret fra DR her nede, så det er godt der også findes alternative løsninger på det :-)

Det er ikke alt som skal sluges rådt, men programmet giver mening og i et af afsnittende fortæller de en god historie om hvor svært det var for Mærsk at komme til Kina og hvordan de gjorde det

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Trådstarter

Måske er her alligevel lidt hjælp at hente, jeg har snakket med min forretningspartner om din ulykkelige situration, tingende fungere bare lidt anderledes her.. 

Vi kan hjælpe dig med at finde et inkaso firma, de kalder dem "Money collector" de lokale er ikke glade for dem, da de får ubehagelige besøg og bliver cikaneret på alle mulige måder til de betaler, men du skal være indstillet på de nok tager 50% for ulejligheden

Er det noget som har din interesse?   

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Vrøgum
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 22
Fra  www.opti-mal.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Nick"

jeg har svaret på din mail. Ved ikke om du har modtaget den.? Har du en profil på WECHAT?

Min profil hedder kennyas130. 

Mvh Kenny.

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)