Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

handelsøkonom med speciale i international handel, erfaring med salg og kundeservice søger praktikplads billigt eller gratis

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle sammen 

Jeg er en ung mand på 30 år, jeg er i gang med et uddanelse som handelsøkonom med speciale i international handel på Erhvervsakademiet Dania i Silkeborg. Eksportmotiver, eksportstrategier, markedsanalyser, udvælgelse, indtrængningsstrategier, distributionsformer og undersøgelse af konkurrenceforhold, er nogle af de teoretiske kvalifikationer jeg besidder, hvor outbound salg, mødebooking, B2C salg, kanvas, planlægning, butikssalg, allaround kundeservice som teknisk, faktura, salgs og general kundeservice er nogle af de erhvervskvalifikationer jeg besidder, det har jeg blandt andet fra Elgiganten, TDC, Canal Digital og McPhone. I kan se min linkdin profil og CV på: https://www.linkedin.com/pub/kenan-corbo/33/745/706 

Flittig, effektiv, optaget af at nå mål, elsker at have mange bolde i luften og let tilpasser mig forskellige situationer, er nogle af de personlige egenskaber som jeg besidder. Er utrolig smilende, glad og imødekommende, desuden er jeg god til at skabe netværk, kontakter og kan hurtigt danne mig et overblik over hvem jeg kan trække på hvis nødvendigt. Jeg motiveres og trives bedst med konkurrence og høj tempo og nægter at give op før jeg har vundet/nået i mål, lige meget om det en konkurrence, salgsmål eller budget som skal nås. 

Jeg søger praktik i et dansk virksomhed i ind- og udlandet, hvor jeg kan arbejde med indkøb, B2B salg, markedsundersøgelser eller kundeservice og salg, helst i midtjylland i Danmark. Som udgangspunkt er praktik perioden i otte måneder, med mulighed for fastansættelse efterfølgende. Det vil ikke kræve noget af jer rent praktisk mht. skolen end en info dag med kaffe og kage med mig og kontaktpersonen i virksomheden, ellers vil jeg fungerer som ansat på lige vilkår med jeres kollegaer. Under forløbet skal jeg skrive to mindre opgaver under og en afsluttende efter praktikken. 

Det jeg kan tilbyde jer er gratis arbejdskraft hvis det er uden for Danmark, eftersom jeg kan tage min SU med. Er det i Danmark kan jeg tilbyde jer min erfaring og arbejdskraft billigere, end hvis i skulle ud og ansatte en anden medarbejder, fordi jeg er i praktik hos jer. 

Jeg glæder mig til at hører fra jer

Med Venlig Hilsen 

Kenan Corbo 
@: Kenancorbo@outlook.dk 
tlf: 29 12 13 04

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)