Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger simpel tilbudsplatform/"webshop" til lokal butik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

til at starte med vil jeg lige skitse min ide ud.

vi har en lokal købmand i vores lille landsby. Af naturlige årsager kan den ikke have samme udvalg af f.eks kød som de store supermarkeder i byerne.

Min ide er så derfor at vi skal have lavet en meget simpel "webshop" hvor der hver uge kan lægges tilbud op med eks. En grillpakke - storkøb pølser - hele ribbenstege osv. Til afhentning ugen efter.

jeg søger derfor et system der er let at oprette få varer i, uden betalingsløsning men en formular med navn, adresse og afhentningsdag eksempelvis. Det skal være så også byens ældre med mod på pc'er også kan bestille.

hvem kender til noget der kan indfri mine ønsker? :)

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Vi kan sagtens lave noget skræddersyet til dig, som jeg er sikker på at du vil blive glad for.

Send mig en mail på at(a)firstmedia.dk eller ring 77 3434 30, så finder vi en løsning.

Mvh
Anders

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Men findes der ikke et system der allerede kan det.

Jeg tænker shopify, magento woocommerce el.? er der nogle af dem der kan indfri det?

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Du kan anbefales at kigge på www.awork.dk, og se om det er noget for dig.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper 

Udfra din beskrivelse vil jeg mene at en simpel WordPress løsning vil kunne indfri jeres behov. I kan få implementeret WooCommerce (webshopmodul), og dernæst slå betalingsmodulet fra. 

WordPress er verdens mest benyttede open source CMS, hvilket gør der er utallige kreative muligheder ift. designet. 

Hvis du vil høre mere om en WordPress løsning skal du være velkommen til at smide mig en mail, eller give mig et kald. Mine oplysninger står herunder. 

Held og lykke :-)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Du kan prøve at tage et kig på NemmeHjemmesider.dk, der får du et enkelt webshop system som passer godt til de ønsker du giver udtryk for og du er meget velkommen til at skrive til mig på info@nemmehjemmesider.dk hvis du har yderligere spørgsmål.

Mvh

Thomas
NemmeHjemmesider.dk

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hvis du endnu ikke har fundet en løsning, vil jeg meget gerne sende dig en mail.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)