Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner/programør til virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er to piger der har en virksomhed under opstart.
Det der sætter os en stopper er, at vi ikke har en kæmpe pengepung.
Uden at afsløre for meget går vores virksomhed ud på at sælge brugte ting.
Vi søger derfor en der kan hjælpe med at stable en hjemmeside på benene og vedligeholde den. Til gengæld får du lov til at eje 20% af virksomheden.


Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg vil godt høre mere om idéen. Smid mig en mail på jh@jannikhansen.co.uk

Så kan vi lige kort vende det, og finde ud af om det har interesse for mig. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Laura

Er det en almindelig hjemmeside eller et webshop i skal have sat op ?

Opsætning af en almindelig hjemmeside med et ok design kan I få for under 10.000 Webshop oven i, så bliver det selvfølgelig nok lidt dyrere, anyway så er det ikke voldsomt - I kan jo evt prøve at slå opgaven op på Amino freelancer, der får i sikkert nogle rigtigt fornuftige bud, så måske er det en anden (bedre) vej at gå - under alleomstændigheder er det måske en god idé da det kan give jeg en idé om størrelsen på opgaven, inden i begynder at forære 20 % af forretningen væk Wink

Men pas på ! hvis det lyder for godt til at være sandt så er det det som regel også.

Jeg har f.eks set et tilbud på, at få udviklet webapplikation til 3.000, når man så kiggede nærmere på tilbudet dækkede det kun installation af Wordpress på en server - alt arbejdet derudover var til 600 kr i timen, og så begynder udgifterne jo pludselig at løbe stærkt.

mht løbenden drift så er det heller ikke en voldsom udgift, og her kan i faktisk - afhængigt af løsningen sagtens klare en del af det selv.

Anyway

Held og lykke med projektet

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)