Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du blev snydt på nettet? Ny betalingstjeneste sikrer både køber og sælger

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

DepoSystem.com:

Tak for det. Dine tanker er noteret og taget til efterretning.

Vi arbejder i øjeblikket på en ny version af sitet. I den nye version er vi mere synlige og nærværende. Du er ikke den første, der har efterlyst dette.

DepoSystem.com har på skrift fra Danske Bank, at der er tale om en modregningsfri konto, hvorfor kundernes penge er sikret.

Med hensyn til accept af vilkårene, har ingen partner endnu sendt noget ud. Det er mere information, i forbindelse med den enkelte betaling eller fragten, der kunne være aktuelt at informere om, frem for reklamer og tilbud.

Efterfølgende kan man jo bare fraskrive sig at modtage nyhedsbreve, hvilket også indbefatter nævnte.

Fedt tilbagemelding.

"En modregningsfri konto", det er så vigtig for jeres koncept da det netop bygger på tidligt. Det skal da stå på forsiden :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ser jeg det som et fint tiltag for 2 private parter der handler sammen, men for folk med en professionel webshop, virker det mere som 7 skridt tilbage.

Den situation du omtaler har jeg endnu ikke oplevet efter 7 år med webshop, og tusindevis af handler.

Jeg tror det største problem for nogle webshops, er 3 mands misbrug, og der kan man jo vælge at sikre sig via 3dsecure, og i mange tilfælde almindelig omtanke.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)