Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du blev snydt på nettet? Ny betalingstjeneste sikrer både køber og sælger

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DepoSystem.com:
Mens du som sælger, hvis du mener at have handlet i god tro og sendt den aftalte vare, men dette ikke er tilfældet, stadig er sikret din vare. Ergo er begge parter tilbage ved udgangspunktet og har ikke mistet noget.

Da varen er overdraget til køber har jeg meget svær ved at se hvordan sælger er "sikret" her ?. Da i ikke vil mægle mellem køber og sælger ved en eventuel tvist, hvad skal man så bruge jer til når det går galt ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo netop undgå bøvlet i en anmeldelse og efterfølgende inkassosag, der typisk vil være dyrere, længerevarende og mere ressourcekrævende, end at benytte DepoSystem.com fra start.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altså svært ved at se hvor forskellen fra f.eks. VISA ligger?

I tager begge 1,5% i omkostning (korrekt ikk? eller tager visa 1,25%)

Depo erstatter hvis der fejlagtigt overføres penge til sælger...VISA holder øje med kortet og overvåger at der ikke overføres mere til andre end der står på kontoen.

Hvis kunden ikke får sin vare vil både VISA og DEPO betale penge tilbage.

Jeg mener ikke dit eksempel har hold i virkeligheden! Ved bankoverførsel kan pengene ikke trækkes tilbage, og ved visa betaling tjekkes kontoen for reserver før betaling. Jeg kan ikke se dit firma løser et problem for sælger. Og visa sikrer sig mod tyveri ved at sende sms og kræve svar på køb før betaling foretages, når de er i tvivl.

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at give hele sitet en mere professionelt overhaling? 

Hvis I går konkurs, er mine penge så sikkert med en bankgaranti? Jeg kan ikke finde noget om det.

Jeg synes 3 % er dyrt, når I ikke er nærnærende på sitet? Hvorfor kan jeg ikke se hvem der står bag og jeg kun finde en mail i betingelserne? Hvem skal jeg ringe til ved problemer?

Når du accepterer disse vilkår, accepterer du samtidig, at vi 

a)  må bruge din e-mail til at sende dig nyheder og informationer om ydelser som vores partnere tilbyder
b)  må sende dig sms' er med nyheder og informationer om ydelser som vores partnere tilbyder

Det vil sige at Danske bank, Post danmark og GLS bare ringe løs med gode tilbud?

God ide i har, men der mangler en del før I er i mål.

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det, har jeg svaret på det spørgsmål en gang.

At stille spørgsmålstegn og vurdere ting i en anden optik, end man plejer er en positiv ting. DepoSystem.com tager gerne imod kritik og forholder sig konstruktivt til den, for at benytte kritikken positivt og udvikle systemet.

Min opfattelse er ikke umiddelbart, at du bidrager med noget positivt her, men stiller dig for skeptisk og afvisende i forhold til et nyt tiltag, der kan sikre mange handlende ved handel over nettet og spare virksomheder for ressourcespild og juristeri i forbindelse med sagsanlæg, inkasso etc. ved manglende betalinger.

Ud fra DepoSystem.com's nuværende omsætning og vækst, må det vurderes at mange (både købere og sælgere) ser positivt på produktet, og er yderst tilfredse med at benytte betalingstjenesten.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DepoSystem.com:
Som jeg ser det, har jeg svaret på det spørgsmål en gang.

Hvilket spørgsmål ?. Hvem har du svare og på hvad ?. Det virker mere som om at du har travlt med at bortforklare en hel masse.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Foruden 1,25 % tager VISA også et årligt gebyr.

Forskellen på udbetalingen er i mellemtiden den, at køber kan påstå ikke at have modtaget varen og kræve en chargeback overfor VISA, der så udbetaler pengene. Køber kan herved sidde med både vare og penge, mens sælger mister alt.

DepoSystem.com kan dokumentere gennem samarbejdet med fragtselskaberne, hvorvidt varen er leveret eller ej.

Med hensyn til eksemplet, er det et eksempel, jeg har fra den virkelige verden og en situation, der gentagne gange fandt sted, hvorfor en tidligere sparringspartner lukkede sin forretning.

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Dine tanker er noteret og taget til efterretning.

Vi arbejder i øjeblikket på en ny version af sitet. I den nye version er vi mere synlige og nærværende. Du er ikke den første, der har efterlyst dette.

DepoSystem.com har på skrift fra Danske Bank, at der er tale om en modregningsfri konto, hvorfor kundernes penge er sikret.

Med hensyn til accept af vilkårene, har ingen partner endnu sendt noget ud. Det er mere information, i forbindelse med den enkelte betaling eller fragten, der kunne være aktuelt at informere om, frem for reklamer og tilbud.

Efterfølgende kan man jo bare fraskrive sig at modtage nyhedsbreve, hvilket også indbefatter nævnte.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i nogen godkendelse af Finanstilsynet? Jeg har ikke kunne finde informationer herom.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, selvfølgelig har vi det.

DepoSystem.com har været igennem Finanstilsynet, der vurderede, at virksomheden lå uden for nødvendighed af en Fit & Proper godkendelse. Så de har godkendt det, virksomheden foretager sig.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)