Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du blev snydt på nettet? Ny betalingstjeneste sikrer både køber og sælger

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Jeg vil gerne gøre opmærksom på betalingstjenesten www.deposystem.com

Som den eneste på markedet sikrer DepoSystem, at sælger får sine penge, mens køber får sin vare. Ingen af parterne i handlen vil på noget tidspunkt være i besiddelse af begge aktiver. Får køber ikke sin vare, vil sælger heller ikke modtage betaling - og omvendt.

Med DepoSystem er du sikker på ikke at blive snydt for hverken betaling eller vare, du kan som nystartet virksomhed undgå yderligere omkostninger i forbindelse med ex oprettelse af Nets, remburser og lignende.

Tjenesten kan bruges B2C, B2B og C2C. Det eneste det kræver er, at begge parter har en bruger på sitet.

DepoSystem arbejder på nuværende tidspunkt sammen med Danske Bank, GLS og Post Danmark.

Check sitet, brug tjenesten og smid gerne et like på www.facebook.com/deposystem

Har I spørgsmål, eller vil I vide mere, er I velkomne til at kontakte support@deposystem.com 

God dag! 

Søren Lundgaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en rigtig god ide som sikrer folk mod svindel - hvor meget er gebyr på? og hvor lang tid går der inden pengen bliver udbetalt?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

DepoSystem.com:
Jeg vil gerne gøre opmærksom på betalingstjenesten

Ser meget fint ud for køber. Men jeg tvivler på at du får sælgerne til at hoppe på den vogn. Det er bare endnu en udgift for sælger.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis sælger er i tvivl om, hvorvidt køber betaler (eller om der er dækning for købers betaling), er det bestemt ikke en ekstra udgift, men nærmere en god forsikring.

Sælger man eksempelvis en vare til DKK 10.000 og køber betaler det fulde beløb, men kun har dækning for DKK 1.000 på kontoen, vil beløbet på DKK 10.000 "gå ind" hos sælger, hvorfor denne afsender varen. Ifølge lovgivningen må en vare, der er afsendt ikke standses igen. Køber modtager varen til en værdi af DKK 10.000, men i mellemtiden trækkes DKK 9.000 retur grundet den manglende dækning. Sælger har således lige mistet DKK 9.000.

Havde de handlende brugt DepoSystem.com kunne sælger fra DKK 150 have sikret sin betaling. Herved ville han/hun modtage DKK 9.850 fremfor at miste DKK 9.000.

Blot et eksempel på en problematik, som DepoSystem.com løser, hvorfor jeg mener, at sælger gerne vil være med.

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

DepoSystem tager 3 % af den samlede transaktionspris. Den ene part kan tage de fulde 3 %, alternativt kan splittes med 1,5 % til henholdsvis køber og sælger.

Derved kan man eksempelvis som sælger forsikre sin vare til en værdi af DKK 10.000 fra DKK 150. Mens man som køber for DKK 150 er forsikret at modtage sin vare til en værdi af DKK 10.000.

DepoSystem.com er koblet op på GLS og Post Danmark, så når køber har kvitteret for pakken, vil dette registreres i systemet. Efterfølgende er indlagt en slacktime, der giver køber tid til at foretage en indsigelse i tilfælde af, at det ikke er den aftalte vare, han/hun har modtaget. Foretages ikke indsigelse vil pengene stå på sælgers konto efter 2 bankdage, fra der kvitteres for modtagelse.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

DepoSystem.com:
Sælger man eksempelvis en vare til DKK 10.000 og køber betaler det fulde beløb, men kun har dækning for DKK 1.000 på kontoen, vil beløbet på DKK 10.000 "gå ind" hos sælger, hvorfor denne afsender varen. Ifølge lovgivningen må en vare, der er afsendt ikke standses igen. Køber modtager varen til en værdi af DKK 10.000, men i mellemtiden trækkes DKK 9.000 retur grundet den manglende dækning. Sælger har således lige mistet DKK 9.000.

Det er de færreste ordrer der er på 10000kr og derfor ikke ret mange der har noget ud af dit eksempel. Og man har jo ikke "mistet" pengene. Det kommer bare til at tage lidt længere inden man får den inkasseret.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DepoSystem.com:
Efterfølgende er indlagt en slacktime, der giver køber tid til at foretage en indsigelse i tilfælde af, at det ikke er den aftalte vare, han/hun har modtaget. Foretages ikke indsigelse vil pengene stå på sælgers konto efter 2 bankdage, fra der kvitteres for modtagelse.

Og når så kunden laver en indsigelse, hvem skal så være Dommer i sagen ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det som nævnt et eksempel sat op for forståelsen, hvorfor man ikke nødvendigvis skulle hæfte sig ved beløbet.

Jeg giver dette eksempel, fordi jeg ved, at det er et brugt svindelnummer. Jeg har været i kontakt med flere virksomheder, der inden vi kom igang med samarbejdet, havde valgt at lukke deres forretning, netop fordi de over flere gange havde mistet penge på den måde.

Hvis ikke der er dækning på kontoen, må jeg spørge dig, hvor pengene så kommer fra? De penge er jo tabt og dækkes ikke.

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

DepoSystem.com varetager udelukkende betalingen og tager ikke part i handlen, hvorfor denne forhandling vil foregå mellem køber og sælger og evt. en juridisk part.

Det DepoSystem.com her kan garantere er, at hvis du som køber ikke har modtaget den aftalte vare, vil dine penge ikke være tabt. Mens du som sælger, hvis du mener at have handlet i god tro og sendt den aftalte vare, men dette ikke er tilfældet, stadig er sikret din vare. Ergo er begge parter tilbage ved udgangspunktet og har ikke mistet noget.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

DepoSystem.com:
Hvis ikke der er dækning på kontoen, må jeg spørge dig, hvor pengene så kommer fra? De penge er jo tabt og dækkes ikke.

Der følger selvfølgelig en anmeldelse og en inkassosag efter. Man skal da være godt dum hvis man bare afskriver pengene.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)