Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skab en online business uden at gøre arbejdet selv! Få fat i min nye e-bog "Mellemmanden"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er lige blevet færdig med min lille e-bog, som har været undervejs en rum tid. Nu er dog endelig lykkedes at fuldføre den, hvilket for mig er en succes i sig selv. Jeg er glad for resultatet, men nu må jeg se hvad i kritikere siger. Smile


Skab en online forretning uden at vide hvad du gør!

E-bogen beskriver en metode til hvordan du skaber en forretning på nettet, ved at sælge services/ydelser og uden at gøre noget af arbejdet selv.

En metode som kan være særdeles profitabel, i forhold til den mængde tid og energi du behøver lægge i det.


Køb billigt - Sælg dyrt

Kort fortalt, handler det om at købe billigt og sælge dyrt. Jeg viser dig hvordan du bl.a. kan tilbyde professionelt designere logoer, videoer, programmering og søgemaskineoptimering, med meget mere. Alt sammen uden du behøver at vide noget om det!

E-bogen er formet som en trin-for-trin guide, hvor jeg tager dig gennem hele processen fra valg af hvad du vil og kan tilbyde, til hvor og hvordan du let finder dine kunder, m.m.

E-bogen går lige i kødet på metoden, så den er hurtig og let læst. E-bogen er da også blot på 6 sider, så du ikke behøver grave dig igennem tonsvis af ligegyldig information.

Som et "Hurra!" og Amino tilbud, kan du i en meget begrænset periode selv bestemme prisen du vil give for e-bogen! Dog mindst  $1 (= 7 kr.). Smile

FÅ FAT I E-BOGEN HER!


Mellemmanden

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår kommer lydbogen?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvornår kommer lydbogen?

He he. Wink

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ups, forkert indlæg.

Tilmeldt 6. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder nu som en metode der har hærget nettet de sidste par år. Skal dog ikke udelukke, at du har tilføjet lidt tweaks selv.
Du skal i hvert fald have held og lykke med salget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)