Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke til USA - hvem, hvad, hvor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en bestilling som skal sendes til USA, men hvem skal jeg sende med? Fandt en pris et sted der var over 900kr, kan det ikke gøres billigere? Pakken vejer ca.9kg og fylder ca det samme som en flyttekasse.

Håber i kan hjælpe👍😊

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Om prisen på din pakke er dyr eller ej kommer meget an på hvad volumen af din pakke.  Pakke prisen beregnes udfra både volumen og vægt af din pakke.  Kan du gøre pakkens volumen mindre vil du også blive billigere.   Hvad er volumen af din pakke?   Hvem har du fået en pris af ?

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil tro den kommer i nærheden af 80x50x40. Der var inde på pakke.dk. Ved UPS blev det 3000-5000kr...??

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

En pakke med de mål svare til at du skal betale fragt af minimum 32 kg.  Har du mulighed for at gøre kassen mindre, så du vil kunne opnå en levere pris?

Som lille kunde skal man aldrig gå direkte til kurerfirmaerne, det er langt billigere hvis du kontakter en speditør der har en storkunde aftale med div. kurerfirmaer. Jeg vil anbefale dig at få en pris hos f.eks Geodis Wilson eller link logistics.

Prøv at få en en kurerfragt pris hos begge firmaer,  lad os endelig høre hvad priser du kan opnå.

http://www.geodiswilson.com/dk/Om_Geodis_Wilson/Lokalisering/Vores-kontorer/

www.linklog.dk

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger de da ikke volumenberegning når det er til udlandet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)