Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anskaffelse af kunder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Hvordan får jeg flere kunder på min webshop?

det drejer sig om Hisenta.com

jeg vil gerne vide om jeg skal ændre noget på min side, eller gode råd til hvor/hvordan jeg kan skaffe kunder

håber i kan hjælpe

Med venlig hilsen

Rasmus Barting/v Hisenta

Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan lige tilføje at jeg lige pt kun sender opslag på facebooks mange sider med salg af tøj.

Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

I må meget gerne være piv ærlige hvis i synes at siden ligner lo** eller lign.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det tip :)

det vil jeg gøre med det samme.

Med venlig hilsen

Hisenta/v Rasmus Barting

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Jeg arbejder for firmaet www.seogruppen.dk og jeg tænker jeg vil være helt ærlig overfor dig så beklager hvis jeg er meget hård og direkte.

Din side http://www.hisenta.com/ har praktisk talt ingen tekst på din forside, hvor der "blot" er produkter,  der står intet med hurtig levering/fri fragt eller andre grunde til at købe her. Du har desuden ingen kategoritekster eller produkttekster.

Dine kategorier er samtidig helt generelle ord som "kjole", "leggings" osv. hvor der i forvejen er meget stor konkurrence på og derved svære at ranke på. Tager du så det og det at du ikke rigtig har tekster så bliver det meget sværere for dig at ranke og derigennem mister du potentielt mange kunder.

Desuden er din side et .com domæne, hvor jeg tænker, at det er rimelig vigtigt, for dig, at understrege man er dansk og at leveringen ikke koster en masse.

Jeg håber det kan hjælpe bare en smule ellers vil jeg glædeligt tilbyde dig, at du kan sende mig en mail på ac@seogruppen.dk

Så vil jeg i samråd med vores produktion give dig nogle helt uforpligtende tilbud på ting som f.eks SEO, tekstforfatning og ting som AdWords og Google Shopping. Vi har rigtig god erfaring med at hjælpe nye firmaer op og har både kvaliteten og erfaringen til at gøre dette.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit ærlige svar :)

det er lige præcis sådan noget jeg kan bruge til noget :)

det vil jeg tage et kik på med det samme

Med venlig hilsen

Hisenta/v Rasmus Barting

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)