Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man vide om internet markedsføring ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en privatklinik op indenfor det sundhedsfaglige område og vil i den forbindelse have lavet en hjemmeside til profilering af mine ydelser. Samtidig tænker jeg også at lave en Facebook side, der kan synliggøre mig og min hjemmeside. Jeg har ikke mulighed for at bygge en hjemmeside op selv, så jeg vil bruge de færdige skabeloner og design programmer, der findes, fx WordPress (som jeg er blevet anbefalet).

Men jeg ved ikke meget om, hvordan man får siden profileret og har en masse spørgsmål, fx:

- skal man sikre sig flere forskellige domæner, så folk ved indtastning af flere forskellige søgeord, bliver ledt hen til min side, altså fx kan min titel skrives både med æ og med ae. Er det nødvendigt at sikre sig domænet med begge stavelsesmuligheder eller kan man lave noget smart, så forskellige søgeord og indtastninger leder hen til domænet ?

- hvordan opbygger man hjemmesiden, så den kommer frem i søgemaskiner ? (jeg har engang for mange år siden, da jeg havde en anden virksomhed, hørt om google's adword, men husker ikke, hvordan det hænger sammen)

- hvor starter man, hvis man skal få et overblik over det ? Er der nogle lettilgængelige kurser eller websider, hvor man kan finde information om disse ting ?

 

mvh.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)