Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tablet sammensætning (pharma/slik) + et par gode flasker vin til den der kommer med et løsende råd

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står i den situation at vi skal have lavet nogle opløselige tabletter som skal kunne gå under fødevare. Vi har selv en tablet presser, men leder efter løsninger til en fungerende blanding. 

Vi har prøvet med natron og citronsyre, som giver den ønskede reaktionen rent opløsningsmæssigt. Dog er tablet konsistensen alt for svag - Vi leder derfor efter den manglende substans der er opløselig og kan give tabletten styrke. Eller råd til en helt anden sammensætning.

Sidder du med potentiale kontakter eller ideer til overstående, er du velkommen til at smide det i indlægget eller kontakte os over PB. Så sender vi noget godt vin, hvis du kan stå for den der løser vores lille problem. 

Skulle der være nogle der kunne rådgive os mod betaling, gør vi gerne dette. 

Mange tak! :)

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har evt en super smart løsning, hvis i kan give mig 2 timer - så kan jeg skrive tilbage med løsningen, kan jeg skrive på en mail evt?

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestemt - Skriv en PB (du har slået fra) til mig, så får du en mail. Vi vil meget gerne høre den!

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være brusetabletter eller almindelige piller?

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Brusetabletter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)