Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt projekt - partner søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Dintrendshop Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Kort om os og vores projekt:
Projektet består af min partner (Matias Thomassen) og jeg. Matias er 17 og jeg er selv 18.
Vi har påbegyndt et meget ambitiøst projekt indenfor herre mode. Vi er endnu ikke CVR - registreret, men det bliver ordnet på tirsdag i næste uge.
Der er allerede et par leverandøre som vi er ved at lave aftaler med, som skal levere vare vi vil videresælge via. vores endnu ikke opsatte webshop
Vi er meget enige om hvilke varer der skal sælges, men alt det kan du hører mere om hvis du er interesseret. 

Vores første mål er at indenfor de næste 30 dage er vi registret, fået webshoppen i stand, modtaget varer fra leverandører og klar til åbning. 

Det vi søger er:
- En meget ambitiøs dreng (18-22 år) 
- Villig til at investere sin tid i projekt.
- Brander for salg og herre mode
- Erfaringer med oprettelse af virksomhed
- Sød og rar ;-) 

Lyder det spændende? 
Så kontakt mig på okbronze@hotmail.com

/Oliver Bronze


  

Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er i fra?

Skal partneren have investerings penge klar? 

Har i en forretningsplan?

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Dintrendshop Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Matias kommer fra Helsingør og jeg kommer selv fra Roskilde. Vi arbejder hjemmefra og fordeler opgaverne, men derfor er det selvfølgelig meget rart at man stadig kan ses og klare tingene. 

Vi har aftalt at for at minimere risikoen på pengetab at vi starter med at smide små penge i kassen (2-3000) og langsomt bygger op. 

Vi har en skabelon til en forretningsplan, som er under opbygning. Men vi vil selvfølgelig også gerne høre hvad en kommende partner har at sige. 

/OliverBronze

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)