Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT ingeniør tilbyder gratis optimering af din virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er næsten færdiguddannet IT civilingeniør studerende, og for at bruge det jeg har lært, vil jeg gerne tilbyde at analysere processerne i din virksomhed, og udvikle applikationer der kan optimere dine processer. Jeg vil helst have kontakt din virksomheder der allerede kører - f.eks med en omsætning på mindst 1,5M og nogle ansatte. Ligeledes skal det helst være en virksomhede der ikke kun er IT baseret - f.eks produktion, lager, salg mm.

Processen vil foregå ved at jeg bruger et par uger sammen med jer, hvor jeg observerer de forskellige processer. Jeg vil så udarbejde forslag til forbedringer, og hvis vi begge er enige om at der er gjort interessante fund, vil jeg udvikle en applikation til at optimere arbejdsgangen.

Best case er, at vi finder et problem som andre virksomheder af samme type som din har. Så kunne vi teste applikationen i dit miljø, og herefter kunne den køres ud til andre virksomheder. I kunne så få applikationen gratis, og vi kunne dele salget til de andre. Et problemet helt specifikt for din virksomhed, vil jer gerne udvikle applikationen, så dog til en fast aftalt pris, eller du kan få andre til at gøre det.

Det skal ikke koste jer penge, og jeg vil sørge for at bruge så lidt af jeres tid som muligt, min vægt vil være på at gøre observationer.

Jeg har tidligere erfaring med process optimering både inden for forsikringsbranchen og trykkeribranchen.

Du kan se min linkedin her

https://www.linkedin.com/pub/soren-hedegaard/61/14a/2a

Kontakt mig gerne på sh@compfix.dk

Hilsen Søren

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)