Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulønnet praktik søges af PBA studerende i innovation og entrepreneurship

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en pige på 24 år og er i gang med sidste del af min PBA uddannelse i innovation og entrepreneurship. Uddannelsen er en overbygningsuddannelse på min uddannelse som markedsføringsøkonom. Uddannelsen har fokus på opstart af nye virksomheder samt udvikling i eksisterende virksomheder.

Praktikperioden vil være fra 3. august 2015 og have 3 måneders varighed. Efterfølgende vil jeg skrive mit bachelorprojekt, hvor jeg vil løse en konkret problemstilling for virksomheden. Praktikpladsen søges i København og omegn.

Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med mit valgfag, som skal afsluttes her inden sommer. Her har jeg valgt, at fordybe mig i Customer Relationship Management (CRM), med særlig fokus på hvordan webshops konvertere besøgende på deres hjemmeside til kunder og derved generere salg. Derfor kunne jeg godt tænke mig et praktikophold relateret til en nystartet virksomhed eller webshop.

Derudover kan jeg tilbyde opgaveløsning indenfor følgende områder:

- Tilfredshedsundersøgelser (Bruger- /kundeanalyser)

- Kreative processer

- CRM (Brug af indsamlet data om kunder til målrettet markedsføring)

- Planlægning og afholdelse af events

- Content marketing i forhold til sociale medier og hjemmesider

- Loyalitetsfremmende aktiviteter

- Div. marketing opgaver  

Skriv gerne hvis dette kunne have din interesse. Så kan vi sammen finde på relevante opgaver for praktikopholdet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)