Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Murer mangler kunder

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim.

Jeg driver en entreprise virksomhed. Da jeg startede fik jeg alle mine kunder via online portaler. De her hjemmesider der henvender sig til forbrugere og finder 3 leverandører.
Jeg startede for 4 år siden, i starten kun via bekendte og via disse portaler. Jeg har i dag stadig faste kunder som jeg fik der igennem.
Jeg har lige set min SMS igennem og har 9 potentiale sager i april bare fra en af disse portaler. Vinder jeg 30% har jeg 3 sager herfra... Det er f.eks badeværelse renovering osv. Mange er skeptiske og med god grund. Der er efterhånden mange af disse sider. Men min erfaring er at det er kundernes nye måde at finde håndværkere på. Så det er min anbefaling. De har forskellige prisgrupper og systemer også for dem med begrænsede midler

Mvh.

Morten Larsen

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

MortenBLarsen:
Da jeg startede fik jeg alle mine kunder via online portaler. De her hjemmesider der henvender sig til forbrugere og finder 3 leverandører.

Vil sige, at hvis det er rigtigt, er du den første jeg har hørt om, som har fået noget som helst ud af 3-tilbud portaler. Jeg har aldrig hørt om nogle, der faktisk har tjent penge på den slags, andre end dem der har portalerne selvfølgelig. Kunderne er på prisjagt men skal ikke have lavet noget.

Nogle få jeg har hørt om, har fået deres penge hjem igen, men kun lige, langt de fleste poster bare penge ud i et sort hul. Her taler jeg både om vores, efterhånden rimeligt store netværk indenfor forskellige håndværksgrupper, men også på div. fora rundt omkring...har aldrig hørt om en håndværker der ville anbefale det.

Hvilket entreprenørfirma er det du siger du kommer fra.............det lyder spændende.

Natasha

Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil give dig ret i at tendensen med prisjagt er blevet være den seneste tid. Men hvem høre på priser uden det er relevant og så må man frem med salgstalentet.
Vi har pt tre afdelinger, murer VVS og større entrepriser. Murer og VVS har deres egen chef og de har ansvaret for at skaffe arbejde og lave overskud. Og det bruger vi meget portalerne til. De ved de skal skaffe arbejde, så de er selvfølgeligt fremme i skoene.

Kmpartner.dk

Hjemmesiden er intet værd, vi er på vej med en ny.

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er absolut op ad bakke for dig, da du ikke vil ud i nogen økonomisk investering og uden hjemmeside.

Hvis du har stor mangel på kunder så betyder det at du har masser af tid.

Jeg har et telefonabonnement til kr. 119 med ubegrænset tale og opkald og noget lignende har du sikkert også.

Personligt ville jeg lave kolde canvas opkald og fortælle sandheden om hvorfor jeg ringede og det vil du helt sikkert møde respekt for.

I en samtale kan du nå at få meget at vide som f,eks.

1) om de på nuværende har murerarbejdsplaner.

2) om de har planer på sigt 

3) om de kender nogen i deres private / familie, arbejds netværk som har har ytret sig om noget sådant

4 ) om de kender nogen som for nyligt har købt eller solgt et hus...

5) o.s.v. o.s.v. og forstår du at være venlig og håndterer en samtale, så vil langt de fleste fortælle bare i al almindelighed på arbejdspladsen,  at de fik en usædvanlig opringning, som var ganske hyggelig og måske er der så en kollega som skal bruge eller kender en,,,

6) Har du tålmodigheden, så vil det helt sikkert give bonus og det kan ske i første opkald, som i nummer 1000  

Du kan måske lave 150 opkald på en dag / aften   -  med ca. 30 samtaler., hvor du får en masse viden.. men det er økonomisk gratis og let , og måske får du bid og måske får du brugbar viden til senere brug.

Men en simpel hjemmeside bør du have,,, 

Derudover når du så alligevel kører rundt, ville jeg spotte efter emner som trænger til din kærlige hånd og enten banke på direkte eller ringe til  dem...

Du skal AGERER sælger nu....og den ærlige sælger

Dette var en 0 kroners løsning som virker, med tålmodighed

/ Discover 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Discover :
Du kan måske lave 150 opkald på en dag / aften  

Hvem er det du opfordrer trådstarter til at ringe til?

Det er ikke tilladt at ringe til private med tilbud de ikke selv har bedt om.

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen 

Når du nu er ude efter nul udgifter - hvorfor benytter du dig så ikke af at være social ansvarligt og giver ledige mulighed for virksomhedspraktik og det er typisk 4 til 13 uger og er total omkostningsfrit for dig.

Her kan du snilt finde en som  kan bygge din hjemmeside op,  og du kan finde udringere, så du selv slipper for det arbejde  o,s,v,

Bare en tanke og i øvrigt også underligt at du ikke ser den vej, hvor alt er gratis.

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg antager at det er både privat som erhverv, trådstarter skal kontakte.

Trådstarter ringer i min verden mere som interviewer / markeds undersøger  og det er der vidst intet ulovligt i 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Discover :

Jeg antager at det er både privat som erhverv, trådstarter skal kontakte.

Trådstarter ringer i min verden mere som interviewer / markeds undersøger  og det er der vidst intet ulovligt i 

Sikke noget ævl. Han er murer og mangler kunder.

Han må ikke ringe med tilbud om murerarbejde til private.

Han må heller ikke sende en mail .

Han må dele flyers ud, sætte opslag i supermarkeder osv.

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart at han må kontakte virksomheder...

Og jeg ser ingen hindring i at ikke må lave undersøgelse om privates behov, eftersom det ikke er salg  over telefonen,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nytter ikke meget at "undersøge privates behov", hvis han rent ud sagt skræmmer dem væk? Hvem kender du reelt, som kan lide telefonsælgere eller researchere? Blev ringet op for at få mine behov indenfor håndværksfagene undersøgt, ved jeg hvem der ikke ville få en eventuel opgave.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)