Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - Jeres vurdering?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Parasoleksperten.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Vi har oprettet en webshop, og vil i den forbindelse gerne høre jeres mening om vores layout i forhold til produkterne, og selve opbygningen af siden.

Hvis I har forslag til forbedringer af vores shop, er de meget velkommen Big Smile

Ser frem til at høre jeres respons.

Vores shop:

Parasoleksperten.dk

Solafskærmning i høj kvalitet - Parasoleksperten.dk

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Laanway.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig lækker side og flot og gennemført lavet.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Parasoleksperten:
Ser frem til at høre jeres respons.

Jeg mener at man kunne have fået meget mere ud af jeres logo, men det er jo en smagssag.

Når man trykker på en kategori bliver man mødt af en masse tekst ?. Da jeg går ud fra at i ikke sælger tekst, vil det jo nok være en god idè at få teksten ned under produkterne.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Parasoleksperten.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres respons Michael og Laanway Big Smile

Michael - Kunne godt se du havde ret ang. teksterne så det har jeg fået rettet og ser meget bedre ud Yes

Der var ligeledes sket en forrykning på vores produktsider, da I var inde og se siden den er også rettet nu.

Til alle jer andre kom endelig med jeres vurdering.

Solafskærmning i høj kvalitet - Parasoleksperten.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet en rigtig fin og overskuelig webshop - og fine produkter i har :)

Et par mindre detaljer jeg bemærkede var: 

- Jeg synes måske i "gemmer" fragtpriser og leveringstider lidt væk - jeg kan rigtig godt lide, at jeg på forsiden kan få en fornemmelse hvor meget jeg ud over produktprisen skal betale + hvor lang tid der går inden jeg kan få varen. 

- Ved jeres "Kontakt os" i bunden, ville jeg evt. tilføje et CVR nr. (mindre detalje)

- Der hvor i har "Min konto" i bunden, ville jeg evt. bruge pladsen til noget andet - jeg kunne forestille mig, at langt de færreste vælger at oprette en konto når de bestiller hos jer, så jeg ville nok have skrevet fragtpriser, direkte links til jeres artikler (overskrifterne på artiklerne) eller lignende istedet. 

- Personligt må jeg nok indrømme, at jeg skal føle mig ret "overbevist" hvis jeg skal købe en parasol til over 4000 kr. uden at have set den fysisk i en butik først. Forstå mig ret: jeg er helt sikker på i har nogle rigtig gode og holdbare produkter, men skal jeg være ærlig tror jeg ikke, at jeg ville føle mig helt sikker på at købe nogle af jeres dyrere produkter, uden at vide lidt mere om kvaliteten, udseende mm. (så ville jeg måske køre i en butik først og finde modellen, og så evt. bestille på nettet efterfølgende).

En måde at imødekomme dette på kunne være, at lave korte videoer med jeres dyrere produkter: behøver max at være 30 sek hvor i filmer parasollen på en terrasse, både tæt på (så man kan se materialerne, "håndtag", om det er metal/plastik osv.) og lidt på afstand (så man kan danne sig et billede af størrelsen ift. ens andre terassemøbler osv. Det tror jeg i hvert fald kunne gøre mig mere "tryg" ved at købe jeres lidt dyrere produkter. 

Men som sagt en rigtig fin shop, hvor det er nemt at danne sig et overblik over produkter mm. 

Held og lykke med det :)

Mvh Uffe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Dejlig overskuelig side Yes

Jeg har et par ting som jeg synes bør rettes:

1. Når jeg trykker på kurv-knappen ud for et produkt, så kommer der et pop-up hvor jeg igen skal trykke at jeg ønsker at lægge produktet i kurven. Dette ville jeg fjerne, så der er så få trin til betaling så muligt.

2. En oversigt over betalingsmuligheder, ville også være på sin plads - hvis ikke øverst, så nede i footeren. Som nænvt tidligere ville fragtpriser også være relevante at placere tydeligt på forsiden.

God dag!

Mvh Lasse

Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Parasoleksperten.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for respons uffehs og Lasse Smile

Rigtige gode indput I begge kommer med, og som jeg helt sikkert vil gå videre med. 

Bliver nødt til at tilføje shoppen er ikke helt færdig, vi mangler stadig nogle elementer som f.eks. leveringstider, betalingsmuligher osv. 

Men super godt at få jeres respons, så vi kan få implementeret dette på den bedst mulige måde. Smile

Solafskærmning i høj kvalitet - Parasoleksperten.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nemt at navigere rundt og enkelt design.

Men mangler lige lidt efter min mening :-)

CVR nummer kunne i godt vise på siden, det styrker jeres troværdighed.

Hvad kan man betale med af kort? Mangler kort betalings muligheder.

Jeres checkout flow er alt for lang med de 5 punkter, og man bliver bedt om for mange "ligegyldige" ting. Få et OPC modul til shoppen. Ved ikke lige hvad i bruger af shop, men de kan købes til flere shop systemer til billige penge.

Hilsen.

Lasse

Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Parasoleksperten.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse, 

Tak for fif ang. CVR det er hermed på siden Wink Måtte absolut give dig medhold ang. troværdigheden i dette.

Ang. Tjekout flow, så vil jeg bestemt høre vores udvilker om det kan gøres anderledes. 

Vi venter desværre på vores indløsningsaftale skal gå igennem, derfor denne del ikke er udfyldt endnu Smile

Solafskærmning i høj kvalitet - Parasoleksperten.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)