Jeg vil rigtig gerne have jeres mening om min virksomheds præsentations video som vi endelig har offentliggjort.
Det jeg gerne vil vide er specifkt om den skaber skræmme-kampagne effekt, eller om den giver kunden et bredere indtryk af at dette produkt giver forælderen en øget tryghedsfølelse og generelt henvender sig til forældre fordi det bare bliver meget lettere at skifte ble på de livlige børn, ved brug af produktet.
Skriv det første der falder jer ind... uden at tænke dybere over det. Vi er klar over at vi deler vandene, men for os med livlige børn har især selen gjort underværker.
Glæder mig til lidt indput. Vi er selv stolte over resultatet, men jeg vil rigtig gerne lige høre lidt fra mine med iværksættere... det er jo trods alt mit hjertebarn, og vi er meget tæt på at få produkterne ud på markedet. Denne film bla. bliver implimenteret i de salgs karton displays, som skal ud i butikkerne, så er lidt spændt på hvordan andre opfatter den. Jeg er for meget ind over alle dele af den i både model casting, manuskript, speak og klipning, så jeg kan ikke forholde mig objektivt til det.
:)
(Produkterne er patenteret, design registreret, brugsmodel beskyttet og trademarked i DK, EU og USA mv.)
|
Nu er jeg hverken voksen, eller har barn - så ved ikke hvor relevant min mening er... men umiddelbart synes jeg også det er en god reklamevideo og jeg synes ikke at det virker skræmmende med sådan en lille, blød, hvid "vest."