Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi vil gerne lige høre jeres mening om vores reklamevideo (1:14 sek.)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er 
Har stillet samme spørgsmål på FB IN, men lægger lige spørgsmålet ind hér også. 
Jeg vil rigtig gerne have jeres mening om min virksomheds præsentations video som vi endelig har offentliggjort.
 
Det jeg gerne vil vide er specifkt om den skaber skræmme-kampagne effekt, eller om den giver kunden et bredere indtryk af at dette produkt giver forælderen en øget tryghedsfølelse og generelt henvender sig til forældre fordi det bare bliver meget lettere at skifte ble på de livlige børn, ved brug af produktet.
 
Skriv det første der falder jer ind... uden at tænke dybere over det. Vi er klar over at vi deler vandene, men for os med livlige børn har især selen gjort underværker. 
 
Glæder mig til lidt indput. Vi er selv stolte over resultatet, men jeg vil rigtig gerne lige høre lidt fra mine med iværksættere... det er jo trods alt mit hjertebarn, og vi er meget tæt på at få produkterne ud på markedet. Denne film bla. bliver implimenteret i de salgs karton displays, som skal ud i butikkerne, så er lidt spændt på hvordan andre opfatter den. Jeg er for meget ind over alle dele af den i både model casting, manuskript, speak og klipning, så jeg kan ikke forholde mig objektivt til det.
 
:)
(Produkterne er patenteret, design registreret, brugsmodel beskyttet og trademarked i DK, EU og USA mv.)
Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg hverken voksen, eller har barn - så ved ikke hvor relevant min mening er... men umiddelbart synes jeg også det er en god reklamevideo og jeg synes ikke at det virker skræmmende med sådan en lille, blød, hvid "vest."

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Jeg synes det er en god video som nok skal skabe interesse hos målgruppen. Dog synes jeg ikke at man behøver at høre de forskellige størrelser og aldersgrupper i videoen. Det finder man vel ud af når man besøger jeres shop? Evt. nævn at den fåes i flere varianter/størrelser. Måske nævn om den virker på alle typer af borde og om den er nem at "installere".

Mvh.
Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fin video, og smart produkt tænker jeg umiddelbart - men kvæl den pianist

En lille ting - barnet til sidst ser lidt stor ud til ble ? , eller er det bare fordi det er 20 år siden jeg sidst skiftede ble :)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sue Bergmark:
Det jeg gerne vil vide er specifkt om den skaber skræmme-kampagne effekt, eller om den giver kunden et bredere indtryk af at dette produkt giver forælderen en øget tryghedsfølelse og generelt henvender sig til forældre fordi det bare bliver meget lettere at skifte ble på de livlige børn, ved brug af produktet.

Jeg synes du rammer spot-on! På ingen måde en skræmme-kampagne. Tværtimod formår du/i på en fin måde, at sige: "vi ved godt i forældre passer på jeres barn når i skifter dem - men her er en løsning som kan gøre det lidt nemmere!". 

En lille formulering jeg måske synes lyder lidt skævt er: "… det er den tid vi knytter bånd og nyder nærværet med de små. Men sådan er det ikke altid…" Jeg ved selvfølgelig godt hvad du mener - det er ikke altid lige sjovt og nemt, hvis bettemanden ikke helt er enig i at der skal en ny ble til, men personligt ville jeg måske stryge "sådan er det ikke altid", og så istedet gå til "Nogle gange kan pusletiden dog også være lidt en udfordring. Vi skifter i gennemsnit…."

Men det er virkelig i småtings-afdelingen. Synes helt overordnet det er en super godt lavet video, med gode billeder, og fortæller det den skal.

Ikke mindst et super smart produkt. 

Så den kan du/i godt være stolte af :)

Held og lykke med projektet.

Mvh Uffe

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Faldt også over det lidt store barn  men ja de kan jo gå med ble til de er 2 - der vil jeg dog mene man næsten skifter dem mens de står op. Ikke skræmmende men for mig - aaaalt for lang

ellers pæn

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indput... 

Mange gode og brugbare kommentarer, det sætter vi pris på.

Det store barn er 2½ år gammelt, børnene i børnehaverne idag bliver først blefri-trænet ml. 2 og 3 år... og derfor går rigtig mange børn med ble helt op til 3 år. Det har ændret sig meget, men det er ikke det der er relevant.

dejligt at høre at den ikke virker som en skræmme kampagne, for jeg vil virkelig gerne afspejle det produkterne lige så vidt gør, nemlig skaber det frirum hvor den ene hånd ikke længere permanent er lagt på barnets mave, men kan bruges til at pusle, nusse, lave praktiske bevægelser osv.

Som gigt-patient er jeg selv hæmmet og kan ikke sætte mig på gulvet og skifte ble på min den store på 2½... så hér er puslepuden og selen guld værd. Han var super svær at skifte før, men så snart han får selen på, falder han til ro... 

Hvilken musik ville så passe hvis ikke pianoet synes at passe ind? Jeg synes selv at pianoet var en opløftende melodi der gav lidt liv til det afdæmpede speak.

Speak'en er i øvrigt af Aminos Anja Lysholm :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue Bergmark:
Hvilken musik ville så passe hvis ikke pianoet synes at passe ind? Jeg synes selv at pianoet var en opløftende melodi der gav lidt liv til det afdæmpede speak.

Jeg ved virkelig ikke hvorfor "alle" tror der skal være baggrundsmusik på alt - selv nyhederne kører med muzak....

Det er unødvendigt og fjerner fokus fra det væsentlige. NUL muzak/musik/støj - tak. Anja taler så pænt og tydeligt at det er synd at ødelægge speaken med den støj.

En anden lille detalje; det ser ud til at selen bliver lukket med velcro? Er det ikke forholdsvis nemt for et barn at åbne den?

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru hartmann, nej det er det ikke.

Havde den været det så havde vi ikke brugt den i 2 år på vores egen vildbasse.

Musik er nødvændigt i vores øjne, men har du forslag til alternativer hører jeg gerne hvilket musik stykke du så vil foretrække.

Med musik underbygger man det sagte, og så får videoen en helt anden virkning. 

Tak for indput.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue Bergmark:
Med musik underbygger man det sagte, og så får videoen en helt anden virkning. 

Det er jeg så ikke enig i. Jeg finder det forstyrrende.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)