Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sengtøj, pude producent

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil høre, om der er nogen, der ved, hvor man kan få lavet sengetøj og puder i forskellige designs?

 Vi skal i første omgang have lavet noget sengetøj (dynebetræk og pude) og efterfølgende også sofapuder og viskestykker. Begge dele skal være med print efter eget design.

Vi er indstillet på, at vi skal købe minimum 1000 m af hver stof rulle med forskellige design, som der efterfølgende sys sengetøj og puder af.

Sengetøjet skal sys i 2 størrelser 140x200 cm. og 140x220 cm. ca. halvt af hvert. Pudebetræk i str. 60x63 cm.

Sengetøjet skal laves i  100 pct. fint vævet organic bommuldssatin og bindes med 4x2 bånd.

 Syningerne og print skal være af høj kvalitet.  

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh Birgitte Nielsen

 

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Klikhouse.dk selvsalg af bolig Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have, men det jeg skal have lavet er dynebetræk og pudebetræk. Det ser ud til, at de laver dun puder, dyner mv. 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Birgitte, 

har du et oplæg på plads og du er velkommen til at sende dette til mig på mikkel@intnet.mu 

Jeg har tekstil produktion på Madagascar og ved de oplæg du nævner her tror jeg godt vi kan finde ud af noget. Fordelen ved Madagascar produktion er billig timeløn samt vi leverer med EUR1 certifikat, dvs du har ingen import afgigt/ told
Workmanship er af høj kvalitet og du vil have mig tilknyttet din produktion som agent, med alt hvad det indebærer. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)