Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Daniel fra Rains har skabt en million forretning på 2 år med salg af regnjakker

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 15
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Regnjakker som på morfars tid
Virksomheden Rains sælger regnjakker og er på rekordtid vokset fra et garageforetagende til en international leverandør af moderigtige regnjakker.

Daniel Brix Hesselager som er stifter af virksomheden er 28 år gammel og har en baggrund som designteknolog og har en bachelor i branding- og marketingmanagement.


Daniel startede virksomheden for bare 2 år siden og i slutningen af 2013 blev hans regnjakker solgt til 840 forhandlere i 12 forskellige lande verden over. 

"Rains er en regntøjsproducent som har lavet en moderne fortolkning af den klassiske regnjakke som man kender den fra morfars tid" - Sådan beskriver Daniel 
konceptet bag Rains. 

Den spæde start
Daniel fortæller om opstarten at det var svært at overtale producenter til at lave så små ordre som han havde behov for, men efter megen overtalelse og besvær fik han overtalt en lille producent til at producere for 10.000 kr. regnjakker som Daniel så kunne prøve at sælge, for at teste om der var marked for hans produkt. Det må man sige at der var.

Siden er salget steget stødt og det har derfor været nødvendigt at fokusere meget på branding og marketing, måske lidt tidligere end i mange andre virksomheder.

Daniel mener selv at deres evne til at skabe et univers omkring deres produkter er en af årsagerne til deres succes.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)