Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man billigst og bedst domæne uden webhotel ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte privat praksis og vil købe nogle domæner for at sikre mig nogle gode navne til hjemmesiden. Da jeg endnu ikke er klar til at lave selve hjemmesiden, har jeg ikke pt. brug for et webhotel, men der skal kunne tilknyttes et på et tidspunkt. Derfor skal der også være mulighed for at flytte domænet til en webhotel udbyder af eget valg senere, også uden at det koster dyrt.

Hvor finder man bedst og billigst denne løsning anno 2015 ? (har set tråde med samme emne, men de var tilbage fra 2012 eller før)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan oprette en gratis side på 123hjemmeside.dk og i den forbindelse købe et domæne for kr 9,- Efterfølgende kan du redelegere domænet til et andet webhotel. Ellers er der webhosting.dk, som bryster sig med at sælge verdens billigste .dk domæne til kr. 44,-

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er eksempelvis Dandomain, hvor man kan vælge .dk, .net, .com osv. - Unoeuro kunne måske også være en mulighed med gratis flytning af domæner.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

På Dandomain skulle jeg give over 100 kr., dels 45 kr. for køb af domænet og så et årligt gebyr på 99 kr. Eller også var det omvendt.....i hvert fald blev det totalt over 100 kr. uden webhotel !

Fra Ikast
Tilmeldt 15. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Amomo I/S Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger normalt gratisdns.dk hvis jeg bare skal have et domæne her og nu. Du kan altid pege DNS over på en server når/hvis du så køber et webhotel.

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Meebox kan man registrere et domæne for 69 kr.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

gratisdns.dk kostede 99 kr. for domænet

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Webhosting.dk. 44,70 kroner for et domæne, og du kan købe så mange, du skulle have lyst til. Når du så er klar til at bruge dem, peger du dem bare over på din host.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes umiddelbart, at webhosting.dk virker lidt primitivt/simpelt bygget op. Det giver ikke tillid til professionalisme.

Hvad er jeres erfaringer med det ?

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox virker i øvrigt ikke med Internet Explorer har jeg lige måtte konstatere i dag, efter at have haft fat på chat supporten, fordi jeg ikke kunne søge på domænet. Det er selvfølgelig ikke et problem, hvis man ikke bruger IE, men det virker en anelse uprofessionelt, at systemet ikke virker på IE.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)